😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 березня 2025, 12:30
2025-03-05
Попри те, що в S.T.A.L.K.E.R. 2 зіграли понад 6 млн гравців, їхня зацікавленість падає й вони вимагають нового контенту
Студія GSC Game World повідомила, що її гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl запустили вже понад 6 млн «сталкерів». Водночас проєкт має змішані відгуки в Steam за останні 30 днів — гравці запитують у розробників, коли з’явиться роадмап із планами та новий контент.
Студія GSC Game World повідомила, що її гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl запустили вже понад 6 млн «сталкерів». Водночас проєкт має змішані відгуки в Steam за останні 30 днів — гравці запитують у розробників, коли з’явиться роадмап із планами та новий контент.
«Сьогодні ми святкуємо цифру у 6 мільйонів сталкерів, які зайшли пограти у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Шість мільйонів! Цифру, яку важко осягнути, але вона стала реальністю суто завдяки вам», — повідомили в GSC Game World у своїх соцмережах.
Ймовірно, вони мають на увазі всіх гравців, які запустили гру в Steam, також на консолях Xbox, зокрема через підписку Game Pass.
Разом з тим, оцінка S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam за останні 30 днів опустилася до 67% позитивних відгуків з понад 2000, і має статус «змішані». Оцінка за весь час з моменту релізу має статус «дуже схвальні» і 82% позитивних відгуків з понад 82 000.
У коментарях до дописів GSC Game World багато гравців запитують про те, коли в грі з’явиться новий контент чи коли буде хоча б опубліковано дорожню карту на 2025 рік із планом підтримки S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Гра потребує фундаментальних оновлень, бо чим більше граєш все більше звертається уваги на проблеми. А найголовнішою проблемою і не допрацьована є так звана система А-Life, якої нема по суті, а серйозно сприймати NPC, що спавняться у тебе на очах хоч і віддалено від тебе не виходить», — написав користувач X (Twitter) Vicheslav Shulga.
Також чимало гравців запитують, коли розробники планують додати запланований мультиплеєрний режим та оновити класичні S.T.A.L.K.E.R. 2 на PC. Вони відзначають, що онлайн гри значно зменшився після релізу проєкту в листопаді.
«Це дуже круто, вітаю вас з цим. Коли вже буде мапа з контентом? Бо дуже чекаю на оновлення класичної трилогії на ПК, та доповнення на S.T.A.L.K.E.R. 2», — запитав користувач Steam з ніком Overushka.
Після релізу 20 листопада, максимальний одночасний онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam склав 121 335 гравців. Відтоді ця цифра знижувалася і зараз піковий онлайн за останні 24 години складає 8160 гравців, згідно з даними сервісу SteamDB.
Хоча для синглового проєкту, яким наразі є гра від GSC Game World, цей показник не є таким критичним, як для онлайн-проєктів, він демонструє що попри періодичні великі оновлення з виправленнями, гравці продовжують втрачати цікавість до S.T.A.L.K.E.R. 2.
Нагадаємо, що Максим Кріппа, який став власником студії GSC Game World, замінивши її засновника Сергія Григоровича, дав інтерв’ю, в якому розповів про фінансовий успіх S.T.A.L.K.E.R. 2, плани розвитку проєкту та потенційний серіал від Netflix.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.