Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Марія БровінськаGameDev
22 червня 2022, 14:35
2022-06-22
Львівські розробники мобільних ігор Stepico придбали студію Inkration, аби в майбутньому створювати AAA-проєкти
Львівські розробники мобільних ігор Stepico придбали студію Inkration, яка спеціалізується на ігровому арті, геймдизайні, анімації та 3D. Разом у них працює понад 200 спеціалістів.
Львівські розробники мобільних ігор Stepico придбали студію Inkration, яка спеціалізується на ігровому арті, геймдизайні, анімації та 3D. Разом у них працює понад 200 спеціалістів.
Як повідомляє Gamedev DOU, це об’єднання дозволить обом гравцям сфокусуватися на масштабніших проєктах. Inkration допоможе посилити візуальний напрям, а Stepico сфокусується на технологічній стороні розробки, зокрема на інтеграції блокчейну, NFT та інших технологій.
«Для Stepico, як команди з сильною технічною експертизою, такий чудовий партнер як Inkration виглядав ідеальною синергією», — зазначає Микола Пісецький, CEO Stepico.
Натомість CEO Inkration Михайло Присташ каже, що їхня команда завжди хотіла бути не лише художніми виконавцями, а повноцінними гравцями на ринку геймдеву.
Розширена команда може надавати послуги розробки повного циклу, а відділ Game Art & Design тепер налічує 80+ спеціалістів різного профілю. Тому Stepico почала розширювати коло замовників і зараз переоформлює портфоліо. Завдяки новій команді у компанії тепер достатньо ресурсів для реалізації ААА-проєктів.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.