💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
23 лютого 2024, 11:12
2024-02-23
«Надання мобільності добряче підіймає настрій хлопцям». Senior R&D Engineer із Softserve ремонтує та вдосконалює електровізки для ветеранів
У Європі електровізки для інвалідів зазвичай відправляють на утилізацію, коли вони виходять з ладу. Українські волонтери їм дають другий шанс: привозять такі візки до України, віддають нашим майстрам на ремонт, а потім уже працюючи передають до реабілітаційних центрів. Олексій Вишневський — Senior Research And Development Engineer в Softserve — саме один з тих, хто дає друге життя цим візкам: він їх ремонтує, або перероблює та вдосконалює.
У Європі електровізки для інвалідів зазвичай відправляють на утилізацію, коли вони виходять з ладу. Українські волонтери їм дають другий шанс: привозять такі візки до України, віддають нашим майстрам на ремонт, а потім уже працюючи передають до реабілітаційних центрів. Олексій Вишневський — Senior Research And Development Engineer в Softserve — саме один з тих, хто дає друге життя цим візкам: він їх ремонтує, або перероблює та вдосконалює.
Айтівець ремонтує у візках саме електроніку та перероблює автоакумулятори, яких вистачає на рік, на літієві — вони зможуть працювати декілька років.
Олексій Вишневський
«Часто доводиться працювати з болгаркою і зварюванням. То комплексна робота. Але спочатку треба їх відмити від бруду.
Літієвий акумулятор має багато переваг: швидка зарядка, значно менша вага, можливість використовувати як павербанки чи зарядні станції з мінімальним втручанням в енергосистему візка.
Також це дозволяє візку наїздити на одному заряді до сотні кілометрів. Якщо в днях, то одного заряду вистачає більше ніж на тиждень.
Часто для зручності на ці возики додаю простенький, але корисний, модуль usb/pd зарядки. Щоб користувач зміг заряджати свій телефон за потреби тощо».
Перед тим, як розпочати ремонт, візки треба відмити від бруду, пилу, та навіть бджіл.
Після ремонту, візки відправляють до реабілітаційних центрів для ветеранів.
«Власне така штука добряче допомагає в реабілітації хлопців. Надання мобільності підіймає їм настрій. Як приклад, бачив застосування возика як тягача: хлопак сідає у возик, за нього чіпляються як вагончики інші возики й хлопці з реготом ганяють вулицею, — розповідає Олексій. — Але є нюанс: такого типу возики надають лише важким пораненим. Тому що „мобільність“ корисно, але хлопцям треба ставати на власні ноги/протези/милиці».
Ремонтує Олексій за власні кошти, інколи добродії надають фінансування на закупку компонентів батарей. Складні ремонти електроніки айтівець передає колегам, якщо вони мають вільний час на це.
На вторинному ринку, на складах з перероблювання, можна знайти такі візки від 100 до 500 євро. Такі ціни знайшов айтівець на європейському eBay.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».