🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Голова правління Ощадбанку розповів, що голосова ШІ-помічниця «Софія» допомагає боротися з дефіцитом кадрів, а люди, яких вона замінила, можуть знайти роботу в IT

Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов прокоментував роботу інтелектуального помічника на базі штучного інтелекту «Софія», яка замінює роботу 500 операторів у кол-центрах. За його словами, в Ощаді наразі є 800 незакритих вакансій і ШІ допомагає боротися з дефіцитом кадрів.

Залишити коментар
Голова правління Ощадбанку розповів, що голосова ШІ-помічниця «Софія» допомагає боротися з дефіцитом кадрів, а люди, яких вона замінила, можуть знайти роботу в IT

Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов прокоментував роботу інтелектуального помічника на базі штучного інтелекту «Софія», яка замінює роботу 500 операторів у кол-центрах. За його словами, в Ощаді наразі є 800 незакритих вакансій і ШІ допомагає боротися з дефіцитом кадрів.

Про це Наумов розповів в інтерв’ю Delo.ua.

«Ці 500 людей можуть знайти себе в інших сферах, зокрема в галузі IT. Якщо є попит на подібні програми, на штучний інтелект, то автоматично виникає потреба в спеціалістах, які розроблятимуть такі технології», — сказав голова правління Ощадбанку.

За його словами, ринок праці на сьогодні дефіцитний і в Ощадбанку «не можуть знайти людей».

«У нас наразі понад 800 вакансій. Штучний інтелект як раз і може бути частковим вирішенням проблем із дефіцитом кадрів, який є результатом війни й загального погіршення демографічної ситуації в Україні», — говорить Сергій Наумов.

Ощадбанк впровадив голосову помічницю «Софію» у 2021 першому році. У 2022 державний банк звітував, що вона обробляє близько 1,5 млн дзвінків клієнтів щомісяця. 

«Софія — голосовий помічник, що консультує клієнтів за широким спектром питань, наприклад, призначення зустрічей у відділеннях і перенаправлення клієнтів до відповідних спеціалістів залежно від їхніх запитів. Завдяки використанню „Софії“ 75% клієнтських запитів було автоматизовано, час на їх обробку знизився, загальний рівень задоволеності клієнтів покращився», — повідомляли в банку. 

Раніше повідомлялося, що «Софія» замінила 500 операторів Ощадбанку і розуміє 99% української мови. Ощадбанк також застосовує ШІ в маркетингу — для створення ілюстрацій, контент-планів і роботи з алгоритмами соцмереж. У перспективі банк планує впровадити застосування штучного інтелекту всіма співробітниками банку.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Рейтинг банків за кількістю айтівців. Скільки технічних спеціалістів працює в ПриватБанку Sense Bank Ощадбанку та Universal Bank
Рейтинг банків за кількістю айтівців. Скільки технічних спеціалістів працює в ПриватБанку, Sense Bank, Ощадбанку та Universal Bank
По темi
Рейтинг банків за кількістю айтівців. Скільки технічних спеціалістів працює в ПриватБанку, Sense Bank, Ощадбанку та Universal Bank
monobank став другим за кількістю карток банком обігнавши державний «Ощадбанк»
monobank став другим за кількістю карток банком, обігнавши державний «Ощадбанк»
По темi
monobank став другим за кількістю карток банком, обігнавши державний «Ощадбанк»
«Російська мова йде слідом за кораблем». Ощадбанк відмовився від російської мови в додатку слідом за ПриватБанком та monobank
«Російська мова йде слідом за кораблем». Ощадбанк відмовився від російської мови в додатку слідом за ПриватБанком та monobank
По темi
«Російська мова йде слідом за кораблем». Ощадбанк відмовився від російської мови в додатку слідом за ПриватБанком та monobank
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо
Японські компанії починають активно набирати українських айтішників під час війни. Що про це відомо

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.