🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоРобота
26 березня 2025, 11:24
2025-03-26
Голова правління Ощадбанку розповів, що голосова ШІ-помічниця «Софія» допомагає боротися з дефіцитом кадрів, а люди, яких вона замінила, можуть знайти роботу в IT
Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов прокоментував роботу інтелектуального помічника на базі штучного інтелекту «Софія», яка замінює роботу 500 операторів у кол-центрах. За його словами, в Ощаді наразі є 800 незакритих вакансій і ШІ допомагає боротися з дефіцитом кадрів.
Голова правління Ощадбанку Сергій Наумов прокоментував роботу інтелектуального помічника на базі штучного інтелекту «Софія», яка замінює роботу 500 операторів у кол-центрах. За його словами, в Ощаді наразі є 800 незакритих вакансій і ШІ допомагає боротися з дефіцитом кадрів.
«Ці 500 людей можуть знайти себе в інших сферах, зокрема в галузі IT. Якщо є попит на подібні програми, на штучний інтелект, то автоматично виникає потреба в спеціалістах, які розроблятимуть такі технології», — сказав голова правління Ощадбанку.
За його словами, ринок праці на сьогодні дефіцитний і в Ощадбанку «не можуть знайти людей».
«У нас наразі понад 800 вакансій. Штучний інтелект як раз і може бути частковим вирішенням проблем із дефіцитом кадрів, який є результатом війни й загального погіршення демографічної ситуації в Україні», — говорить Сергій Наумов.
Ощадбанк впровадив голосову помічницю «Софію» у 2021 першому році. У 2022 державний банк звітував, що вона обробляє близько 1,5 млн дзвінків клієнтів щомісяця.
«Софія — голосовий помічник, що консультує клієнтів за широким спектром питань, наприклад, призначення зустрічей у відділеннях і перенаправлення клієнтів до відповідних спеціалістів залежно від їхніх запитів. Завдяки використанню „Софії“ 75% клієнтських запитів було автоматизовано, час на їх обробку знизився, загальний рівень задоволеності клієнтів покращився», — повідомляли в банку.
Раніше повідомлялося, що «Софія» замінила 500 операторів Ощадбанку і розуміє 99% української мови. Ощадбанк також застосовує ШІ в маркетингу — для створення ілюстрацій, контент-планів і роботи з алгоритмами соцмереж. У перспективі банк планує впровадити застосування штучного інтелекту всіма співробітниками банку.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.