💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоРобота
2 вересня 2024, 16:25
2024-09-02
Гендиректорка HR-стартапу розповіла, як штучний інтелект «прикривав» її під час відпустки
За словами CEO компанії Agile HRO Джеймі Херева (Jamie Haerewa), вона не турбувалася про організацію зустрічей чи відповіді на запитання клієнтів під час нещодавньої відпустки, оскільки переклала ці завдання на ШІ.
Херева є співзасновницею та гендиректоркою стартапу Agile HRO, який допомагає роботодавцям наймати працівників за кордоном. Вона розповіла Business Insider, що перш ніж йти у відпустку, переконалась, що календар зі штучним інтелектом, який планує зустрічі під час її відсутності, працює.
Джеймі Херева також сказала, що «двічі перевірила», чи готовий штучний інтелект, натренований на поширених запитаннях, які компанія отримує від клієнтів, відповідати на рутинні запити. Щодо складніших питань, бот відповідав, що Херева зможе відповісти на них, коли вона повернеться до офісу. За її словами, штучний інтелект дійсно може взяти на себе частину рутинної роботи.
«Ніхто не любить повертатися до сотень електронних листів. Але я була трохи налякана, тому що мені не було чим зайнятися, коли я повернулася», — зазначила Херева.
Тепер вона очікує, що штучний інтелект візьме на себе більше обов’язків, навіть коли вона працює. Вона вважає, що є сфери управління соціальними мережами або аналітики даних, де ШІ може автоматизувати деякі процеси. Проте, за словами Хереви, поки що штучний інтелект не може робити все.
«Він не буде укладати угоди. Але він може допомогти, наприклад, у випадку піар-кризи або будь-якої іншої кризи, яка потребує людського втручання», — каже вона.
Щоби зрозуміти, де штучний інтелект може бути корисним, і де вона не боятиметься, що він буде «галюцинувати» або пропонувати клієнтам якийсь непотріб, компанія навчила інструмент відповідати на основні запитання, які йому ставлять.
«Тоді він не видаватиме жодних відповідей, яким ви його не навчили», — каже Херева. За її словами, перед наступною поїздкою вона розгляне можливість використання штучного інтелекту для відповіді на питання, які вона отримує зсередини компанії, а не тільки ззовні. Але вона також встановить обмеження на те, що саме вона буде доручати штучному інтелекту.
Гендиректорка не очікує, що незабаром роботодавці захочуть замінити всіх своїх працівників на ботів, і вся ця робота поки залишиться за людьми. Але, за її прогнозом, деякі боси можуть одного дня використати ШІ для скорочення розмірів своїх відділів.
Херева вважає, що в майбутньому команді з 10 маркетологів, можливо, знадобиться лише п’ять людей плюс ШІ, щоб виконати той самий обсяг роботи. Те ж саме може статися і в таких сферах, як управління персоналом або продажі.
Нагадаємо, що нещодавно модель штучного Gemini від Google почала працювати для користувачів Google Workspace з додатками Gemini Enterprise, Gemini Education Premium або AI Meetings & Messaging. Зокрема, ШІ отримав функцію створення нотаток із розмов на зустрічах у сервісі для спілкування Google Meet.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.