Ветерани YouTube непокояться, що YouTube Shorts призведуть до краху компанії
Високопоставлені співробітники YouTube стурбовані тим, що його напрям YouTube Shorts, який був створений як відповідь TikTok, може витіснити довготривалий контент.
Високопоставлені співробітники YouTube стурбовані тим, що його напрям YouTube Shorts, який був створений як відповідь TikTok, може витіснити довготривалий контент.
Високопоставлені співробітники YouTube стурбовані тим, що його напрям YouTube Shorts, який був створений як відповідь TikTok, може витіснити довготривалий контент.
Як передає The Verge, довгі відео приносили прибутки компанії приблизно 20 років. Три квартали поспіль доходи YouTube від реклами знижувалися в річному обчисленні, хоча останнім часом дещо покращилися.
YouTube все ще з’ясовує, як отримати більше грошей від реклами в коротких відео. Довші відео дозволяють йому показувати більше реклами, але оскільки короткий контент поступово переважає, самі творці завантажують менше довгих відео. Про це говорять анонімні співробітники YouTube, які занепокоєні внутрішніми показниками.
Втім, YouTube доведеться підтримувати формат Shorts у будь-якому випадку, зважаючи на його популярність. На думку Джозефа Тісдейла, технічного директора Enders Analysis, YouTube «просуває Shorts серед мільярдів своїх користувачів, навіть коштом доходів від реклами».
В YouTube визнають занепокоєння щодо Shorts, але компанія наполягає на тому, що це не заміна повнометражним відео. У повідомленні YouTube йдеться про те, що Shorts були «розроблені, щоб доповнювати, а не конкурувати з усіма іншими форматами, які використовують творці» на платформі, такими як стріми. Компанія «задоволена своїм початковим успіхом» і вважає, що варіативність медіа створює «гарний цикл, який залучає нових глядачів до різних форматів».
Повідомляється, що на фоні побоювань, що Shorts зрештою поглинуть основний бізнес, Youtube потрібно зосередитися на більшій кількості функцій, які можуть приносити дохід. Серед них називають підсумки з відео, які робить ШІ та хайлайти NFL.
Експерти говорять, що Google також доведеться піти на компроміси в інших сферах свого бізнесу, щоб інші галузі залишалися задоволеними й підтримували YouTube Shorts. Крім того, YouTube має більше інвестувати у творців коротких відео і пропонувати їм стимули для створення ексклюзивного контенту для платформи. Це допоможе залучити більше користувачів до Shorts і принесе YouTube більше прибутку.
Раніше ми мали проект з 10 млн. реєстрацій та 12 млн. скачувань на ПлейМаркеті, але закрилися через велику війну та принципову позицію щодо бізнесу з росією. Наша мета була пасивний дохід, і ми прийняли принципове рішення закрити бізнес та втратити гроші.
Тепер у нас є Magazito (https://magazito.com) - маркетплейс, де ви можете отримувати пасивний дохід за поради, які ви даруєте іншим. Ми платимо комісію з продажів на 7 рівнів партнерської програми. Будь-хто може створити пасивний дохід без спеціальних навичок та вкладень.