Школи «Армії дронів» 👇

Ветерани YouTube непокояться, що YouTube Shorts призведуть до краху компанії

Високопоставлені співробітники YouTube стурбовані тим, що його напрям YouTube Shorts, який був створений як відповідь TikTok, може витіснити довготривалий контент.

1 коментар
Ветерани YouTube непокояться, що YouTube Shorts призведуть до краху компанії

Високопоставлені співробітники YouTube стурбовані тим, що його напрям YouTube Shorts, який був створений як відповідь TikTok, може витіснити довготривалий контент.

Як передає The Verge, довгі відео приносили прибутки компанії приблизно 20 років. Три квартали поспіль доходи YouTube від реклами знижувалися в річному обчисленні, хоча останнім часом дещо покращилися.

YouTube все ще з’ясовує, як отримати більше грошей від реклами в коротких відео. Довші відео дозволяють йому показувати більше реклами, але оскільки короткий контент поступово переважає, самі творці завантажують менше довгих відео. Про це говорять анонімні співробітники YouTube, які занепокоєні внутрішніми показниками.

Втім, YouTube доведеться підтримувати формат Shorts у будь-якому випадку, зважаючи на його популярність. На думку Джозефа Тісдейла, технічного директора Enders Analysis, YouTube «просуває Shorts серед мільярдів своїх користувачів, навіть коштом доходів від реклами».

В YouTube визнають занепокоєння щодо Shorts, але компанія наполягає на тому, що це не заміна повнометражним відео. У повідомленні YouTube йдеться про те, що Shorts були «розроблені, щоб доповнювати, а не конкурувати з усіма іншими форматами, які використовують творці» на платформі, такими як стріми. Компанія «задоволена своїм початковим успіхом» і вважає, що варіативність медіа створює «гарний цикл, який залучає нових глядачів до різних форматів».

Повідомляється, що на фоні побоювань, що Shorts зрештою поглинуть основний бізнес, Youtube потрібно зосередитися на більшій кількості функцій, які можуть приносити дохід. Серед них називають підсумки з відео, які робить ШІ та хайлайти NFL.

Експерти говорять, що Google також доведеться піти на компроміси в інших сферах свого бізнесу, щоб інші галузі залишалися задоволеними й підтримували YouTube Shorts. Крім того, YouTube має більше інвестувати у творців коротких відео і пропонувати їм стимули для створення ексклюзивного контенту для платформи. Це допоможе залучити більше користувачів до Shorts і принесе YouTube більше прибутку.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Google підняла вартість YouTube Premium до $1399 — річна передплата на сервіс подорожчала до $13999
Google підняла вартість YouTube Premium до $13,99 — річна передплата на сервіс подорожчала до $139,99
По темi
Google підняла вартість YouTube Premium до $13,99 — річна передплата на сервіс подорожчала до $139,99
російська влада готує «мяке» блокування YouTube
російська влада готує «м’яке» блокування YouTube
По темi
російська влада готує «м’яке» блокування YouTube
Для користувачів які вмикають ad block Youtube може дозволити дивитися лише 3 відео
Для користувачів, які вмикають ad block, Youtube може дозволити дивитися лише 3 відео
По темi
Для користувачів, які вмикають ad block, Youtube може дозволити дивитися лише 3 відео
YouTube почне масово видаляти відео які пропонують лікувати рак часником
YouTube почне масово видаляти відео, які пропонують лікувати рак часником
По темi
YouTube почне масово видаляти відео, які пропонують лікувати рак часником
Читайте також
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни. 
1 коментар
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Раніше ми мали проект з 10 млн. реєстрацій та 12 млн. скачувань на ПлейМаркеті, але закрилися через велику війну та принципову позицію щодо бізнесу з росією. Наша мета була пасивний дохід, і ми прийняли принципове рішення закрити бізнес та втратити гроші.

Тепер у нас є Magazito (https://magazito.com) - маркетплейс, де ви можете отримувати пасивний дохід за поради, які ви даруєте іншим. Ми платимо комісію з продажів на 7 рівнів партнерської програми. Будь-хто може створити пасивний дохід без спеціальних навичок та вкладень.