💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
30 червня 2023, 14:16
2023-06-30
Для користувачів, які вмикають ad block, Youtube може дозволити дивитися лише 3 відео
YouTube продовжує тестувати закручування гайок для користувачів із блокувальниками реклами. Тепер він пропонує вимкнути ad block розширення, або ж плеєр буде заблоковано після 3 відео.
Портал Bleeping Computer звернув увагу на те, що учасники спільноти «r/youtube» на Reddit почали публікувати скриншоти з попередженням про блокування плеєра. Користувачі також повідомляють, що стикаються з цією проблемою й на мобільних телефонах.
«Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами. Відтворення відео буде заблоковане, якщо ви не дозволите показ реклами на сайті Youtube або не вимкнете ad block», — погрожує повідомлення.
У ньому також ідеться про те, що саме реклама дає змогу безплатно дивитися мільярди відео на платформі. Як альтернативу пропонують придбати Youtube Premium, що дасть змогу переглядати відео без реклами та підтримувати творців контенту.
У YouTube вже підтвердили, що дійсно проводять «невеликий глобальний експеримент, який закликає глядачів з увімкненими блокувальниками реклами дозволити рекламу на YouTube або спробувати YouTube Premium».
І додали, що вимикати відтворення будуть лише після неодноразового ігнорування прохання дозволити рекламу на YouTube.
Поки цей експеримент дійсно зачепив невелику кількість користувачів. Але корпорація й далі шукає способи збільшити монетизацію своєї платформи. Одним із них може стати платна версія розширення 1080 Premium із підвищеним бітрейтом.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.