Google DeepMind представив SIMA — штучний інтелект, який навчається ігрових навичок, щоби грати, як людина.
SIMA розшифровується як Scalable, Instructable, Multiworld Agent і наразі перебуває лише на стадії дослідження.
З часом SIMA навчиться грати в будь-яку відеогру, навіть у ті, що не мають лінійного шляху до кінця гри, та ігри з відкритим світом. Хоча він не призначений для заміни наявних ігрових ШІ, його можна вважати, ще одним гравцем команди. Він поєднує навчання природною мовою з розумінням 3D-світів і розпізнаванням зображень, пише The Verge.
«SIMA не навчений вигравати гру; його навчено керувати ним і виконувати те, що йому говорять», — пояснює дослідник Google DeepMind і співкерівник SIMA Тім Гарлі.
Google працював із вісьмома розробниками ігор, зокрема Hello Games, Embracer, Tuxedo Labs, Coffee Stain та іншими, щоб навчати та тестувати SIMA. Дослідники підключили SIMA до таких ігор, як No Man’s Sky, Teardown, Valheim і Goat Simulator 3, щоб навчити його, як грати в ігри. Для цього SIMA не потрібен спеціальний API або доступу до вихідних кодів.
Для цього команда спочатку створила нове середовище в Unity, де ШІ потрібно було створити скульптури, щоб перевірити своє розуміння маніпуляцій з об'єктами. Потім Google записала пару гравців-людей, один з яких керував грою, а інший давав вказівки, що робити далі, щоб зафіксувати мовні інструкції. Після цього гравці грали самостійно, щоб показати, до чого призводять їхні дії в грі. Все це було передано SIMA, щоб вони навчилися передбачати, що станеться далі на екрані.
Зараз SIMA має близько 600 базових навичок, таких як поворот ліворуч, підйом по драбині та відкриття меню для використання карти. З часом, сказав Гарлі, SIMA можна буде доручити виконувати складніші функції в грі. Такі завдання, як «знайти ресурси та побудувати табір», все ще є складними, оскільки ШІ не може виконувати дії за людей.
Співкерівник проєкту SIMA Фредерік Бесс сказав, що ще занадто рано говорити про те, яку користь подібні ШІ можуть принести в ігри поза дослідницькою сферою.
SIMA все ще вчиться грати в ігри та адаптується до тих, у які раніше не грав.
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі