💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
26 грудня 2023, 14:05
2023-12-26
GTA V мала отримати аж 8 сюжетних доповнень про головних героїв гри. Що завадило розробникам
Нещодавній витік початкового коду GTA 5 розкрив значну частину інформації про гру. Зокрема він розкрив плани розробники на вісім DLC для однокористувацького режиму, які були відкладені і так і не побачили світ.
Ця інформація схвилювала величезну спільноту гравців Grand Theft Auto V, оскільки фанати вже давно просили Rockstar Games випустити новий контент для однокористувацької кампанії.
В той час, як багатокористувацький онлайн-режим отримує постійний потік оновлень, кампанія здебільшого ігнорується, пише Sportskeeda. Тепер гравці невдоволені тим, що студія могла б випустити вісім нових подій для гри, але вочевидь передумала, й натомість вирішила зосередитися на GTA Online.
Що відомо про скасовані доповнення
З витоку стали відомі робочі назви скасованих доповнень:
Assassination.
Manhunt.
Norman.
Agent Trevor.
Relationship.
Enterprise.
Prologue DLC.
Liberty V DLC.
Датамайнери також з’ясували, що доповнення Agent Trevor лягло в основу оновлення Doomsday Heist для GTA Online, яке додало нове пограбування.
Вони стверджують, що Rockstar Games планувала випустити по одному DLC для кожного протагоніста, а потім ще одне, присвячене Ліберті-Сіті. Однак, всі ці плани були скасовані, а інформація про це була розкрита в нещодавньому витоку.
«Серце розривається від побаченого», — написав один за фанатів гри.
«Моє питання — чому? Чому не продовжувати розробляти DLC? Чи вони просто зосередилися на онлайн? «, — запитує інший.
«Це тому вони доять GTA Online протягом 10 років? Не хочете пояснити це, Rockstar? Було б круто, якби ми дізналися, що сталося з 3 протагоністами в DLC», — написав ще один гравець.
Grand Theft Auto V вийшла у 2013 році й не отримала жодного сюжетного доповнення для однокористувацького режиму, хоча попередня частина мала аж 3 подібних розширення.
Нещодавно розробники з Rockstar Games поклали край спекуляціям та офіційно анонсували Grand Theft Auto 6 і показали перший трейлер.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.