💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Марія БровінськаГаряченьке
23 вересня 2024, 15:13
2024-09-23
«Ми вже дійшли до критичної межі й відчуваємо проблеми». У SoftServe розповіли, що нині компанія має в 20 разів менше заброньованих фахівців, аніж мобілізованих
У SoftServe наразі заброньовано два десятки фахівців. Це близько 0,5% спеціалістів. Було мобілізовано більш ніж 400 осіб, з них 319 досі у війську.
«Водночас ми є резидентами „Дія.City“. Це мало б дати нам можливість забронювати 50% від загальної кількості військовозобов’язаних. Ми не єдина така компанія. Насправді у цьому човні вся індустрія. На всю галузь заброньовано лише 5 000 осіб. Ми просуваємо обговорення цієї проблеми на всіх можливих майданчиках. Зокрема, ведемо перемовини з Міністерством цифрової трансформації», — розповіла в інтерв’ю NV регіональна менеджерка SoftServe в Україні Анастасія Фролова.
За її словами, для функціонування бізнесу компанії необхідно забронювати хоча б 10% від мобілізаційного резерву. «Десь стільки ж, скільки й мобілізовано. Ми підрахували, що найкритичніших фахівців, без яких зупиниться робота із проєктами у нас близько 400», — зазначила Фролова.
SoftServe уже, каже топменеджерка, наблизився до критичної межі й відчуває проблеми із кадрами. «Поки намагаємося їх розв’язувати за допомогою внутрішніх ресурсів. SoftServe має офіси розробок за кордоном. Це означає, що у нас над одним проєктом можуть працювати, наприклад, колеги з України, Польщі та Болгарії. Доволі диверсифіковані команди», — повідомила Анастасія.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».