💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Ми вже дійшли до критичної межі й відчуваємо проблеми». У SoftServe розповіли, що нині компанія має в 20 разів менше заброньованих фахівців, аніж мобілізованих

У SoftServe наразі заброньовано два десятки фахівців. Це близько 0,5% спеціалістів. Було мобілізовано більш ніж 400 осіб, з них 319 досі у війську.

Залишити коментар
«Ми вже дійшли до критичної межі й відчуваємо проблеми». У SoftServe розповіли, що нині компанія має в 20 разів менше заброньованих фахівців, аніж мобілізованих

У SoftServe наразі заброньовано два десятки фахівців. Це близько 0,5% спеціалістів. Було мобілізовано більш ніж 400 осіб, з них 319 досі у війську.

«Водночас ми є резидентами „Дія.City“. Це мало б дати нам можливість забронювати 50% від загальної кількості військовозобов’язаних. Ми не єдина така компанія. Насправді у цьому човні вся індустрія. На всю галузь заброньовано лише 5 000 осіб. Ми просуваємо обговорення цієї проблеми на всіх можливих майданчиках. Зокрема, ведемо перемовини з Міністерством цифрової трансформації», — розповіла в інтерв’ю NV  регіональна менеджерка SoftServe в Україні Анастасія Фролова.

За її словами, для функціонування бізнесу компанії необхідно забронювати хоча б 10% від мобілізаційного резерву. «Десь стільки ж, скільки й мобілізовано. Ми підрахували, що найкритичніших фахівців, без яких зупиниться робота із проєктами у нас близько 400», — зазначила Фролова. 

SoftServe уже, каже топменеджерка, наблизився до критичної межі й відчуває проблеми із кадрами. «Поки намагаємося їх розв’язувати за допомогою внутрішніх ресурсів. SoftServe має офіси розробок за кордоном. Це означає, що у нас над одним проєктом можуть працювати, наприклад, колеги з України, Польщі та Болгарії. Доволі диверсифіковані команди», — повідомила Анастасія. 

За два місяці роботи механізму бронювання через «Дію» Luxoft Україна Intellias та Ciklum бронюють у рази більше фахівців
За два місяці роботи механізму бронювання через «Дію» Luxoft Україна, Intellias та Ciklum бронюють у рази більше фахівців
По темi
За два місяці роботи механізму бронювання через «Дію» Luxoft Україна, Intellias та Ciklum бронюють у рази більше фахівців
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
58% українських ІТ-компаній мають працівників, які найближчим часом можуть тимчасово припинити робочий процес через призов
58% українських ІТ-компаній мають працівників, які найближчим часом можуть тимчасово припинити робочий процес через призов
58% українських ІТ-компаній мають працівників, які найближчим часом можуть тимчасово припинити робочий процес через призов
1 коментар
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
1 коментар
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?
Розробник Softserve справляв потребу у центрі Львова. Був суд. Хлопець не прийшов. Що йому було?

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.