🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Олександр КузьменкоРобота
17 жовтня 2023, 15:11
2023-10-17
Stack Overflow звільнив 100 співробітників (близько 300 співробітників) на тлі падіння трафіку та зростання популярності ШІ-програмування
Популярний форум допомоги програміста Stack Overflow звільнив 28% своїх співробітників за рік, щоби досягти прибутковості. Раніше компанія подвоїла кількість працівників у результаті масової HR-кампанії.
CEO Прашант Чандрасекар (Prashanth Chandrasekar) оголосив сьогодні, що компанія «значно скорочує розмір організації, яка займається виходом на ринок», а також «команди підтримки» й інших груп. Про це пише The Verge.
Після того, як торік команда подвоїла кількість співробітників, Чандрасекар сказав, що близько 45% цих наймів припадає на команду продажів, яка, за його словами, є «очевидно, найбільшою командою».
У Stack Overflow не пояснили причини звільнення, але його HR-кампанія розпочалася майже на початку буму генеративного ШІ, який почали часто застосовувати й у програмуванні. Це створює проблеми для форуму допомоги з кодування, оскільки розробники звикають до допомоги штучного інтелекту, а інструменти для цього інтегровані в продукти, якими вони користуються.
У грудні минулого року компанія ввела тимчасову заборону для користувачів, які генерують відповіді за допомогою чат-бота зі штучним інтелектом, але ймовірне недостатнє виконання цієї заборони призвело до багатомісячного страйку серед модераторів, який був вирішений у серпні; заборона залишається чинною й сьогодні.
Цікаво, що саме цей Stack Overflow слугував великою навчальною базою, на якому тренувалися ChatGPT та інші подібні моделі ШІ. Структуровані та якісні дані, знайдені на Stack Overflow, сприяли їхній оптимізації та дали змогу надавати рішення з програмування.
Stack Overflow також оголосив, що почне стягувати плату із ШІ-компаній за навчання на своєму сайті.
Професії в геймдеві. Хто такий UI/UX-дизайнер і як ним стати?
UI/UX-дизайнер — це молода професія, з якою пов’язано багато плутанини. Деякі фахівці навіть із самого геймдеву порівнюють її з підвидами художників, а багато хто взагалі не розуміє, що це за UI/UX такі дивні. Насправді з UI/UX-дизайном усе набагато складніше — але тим і цікавіше.
Наша нова стаття з рубрики «Професії в геймдеві» присвячена якраз UI/UX-дизайнерам. Щоби розібратися у всіх нюансах спеціальності, ми поспілкувалися з UI/UX-лідом із багаторічним досвідом зі студії Vizor Games Анною Передистою. Вона встигла попрацювати над багатьма відомими на весь світ проєктами, включно з Deathloop від Arkane.
З тексту ви дізнаєтеся про все, що необхідно для початку шляху у сфері UI/UX, — і навіть більше.
Професії у геймдеві. Хто такий геймдизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо наш цикл про професії в IT, але цього разу вирішили запустити невелике відгалуження, присвячене роботі у геймдеві. Адже в ігровій індустрії вистачає своїх унікальних нюансів, з яким краще бути ознайомленим. А почнемо ми цей підцикл з професії геймдизайнера, яка згадується регулярно, але з нею постійно виникає плутанина.
Розібратися з усіма подробицями роботи допоміг senior-геймдизайнер студії Fractured Byte, який раніше працював у Ubisoft і Gameloft, Андрій Заколодний.