«Саме на таку пропозицію я сьогодні наштовхнулась на LinkedIn. На скріні прописані всі умови/ Але, камон! Навіть студенти на підробітках отримують більше. Про рівень мінімальної зарплати в Україні взагалі мовчу. Ось чому, виходить, молоді спеціалісти не можуть знайти роботу. Бо як таке ставлення до оплати праці, то навіщо вкладати у своє навчання умовну $1000, коли тобі готові платити лиш $125 на виході за місяць», — зазначила вона.
Злата запитала спільноту, чи пішли б вони працювати на таких умовах. І ось, що відповіли фахівці.
«Це може спрацювати тільки на тих, хто хоче увійти у сферу без досвіду роботи у рекрутингу. Декілька годин на день і робота з відгуками — звучить просто. Але знаючи, що таке рекрутинг, це смішно», — зауважила HR-менеджерка Ганна Шевченко. На її думку, якби така робота по факту займала дві години на день, то ще ок. «Як підробіток невеличкий та знайомство зі сферою. Але я дуже сумніваюсь, що це буде займати дві години, і що там буде якісне навчання», — вважає Ганна.
«No comments. Відчуття, що люди в іншому всесвіті живуть. Мене тільки тішить те, що зараз здебільшого молодь знає собі ціну. Вірю, що не погодиться на такі „умови“, і тоді, можливо, вони подивляться на реальний ринок 2024 року й ох здивуються», — зазначила HRBP Юлія Дегтярьова.
Junior Android Developer Олександр Філоненко зазначив: «Не HR, але допис бачив. Ситуація просто кричуща. І таке буває і в розробників також. Але відповідь на все одна — ринок роботодавця. Так і живемо».
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі