💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 серпня 2024, 17:55
2024-08-15
Жарти скінчилися — Steam тестує нове відображення 140 млн відгуків гравців, яке зменшує кількість мемних, але не корисних рецензій
У магазині цифрових ігор Steam розпочалося публічне тестування нової системи, яка змінює принцип сортування користувацьких рецензій на сторінках. Вона ставить у пріоритет ті відгуки, які найкраще допомагають гравцям приймати рішення щодо покупки ігор, а не жартівливі чи мемні дописи.
«Ми помітили, що користувачі повсякчас використовують рецензії для поширення жартів, мемів, ASCII-графіки й іншого вмісту, який може не надто допомагати потенційному гравцеві. Зазвичай цей уміст не шкодить і, навпаки, розважає наявних гравців, однак не завжди допомагає ухвалити зважене рішення щодо покупки гри», — йдеться в анонсі Steam.
Тепер рецензії користувачів, які буде визначено некорисними для потенційних покупців, відсортовуватимуться після інших рецензій на сторінці гри в крамниці. Заснована на корисності система тепер стандартно ввімкнена, але її можна легко вимкнути в налаштуваннях користувацьких рецензій кожної гри.
«Це не означає, що ніхто ніколи не побачить ці гумористичні, але некорисні дописи, проте ми сподіваємося, що гравці, які намагаються більше дізнатися про гру, бачитимуть їх не так часто. Якщо такі рецензії вам до вподоби, на сторінці в крамниці ви можете обрати опцію бачити їх», — пояснюється в описі функції.
У Steam підкреслюють, що ця зміна не впливає на генерацію рейтингових оцінок для кожної гри — змінюється лише порядок показу рецензій на сторінках крамниці. Зазначається, що наразі користувачі Steam написали понад 140 млн рецензій.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.