💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
24 вересня 2024, 09:54
2024-09-24
Черговий рекорд — у вересні в Steam зафіксували одночасний онлайн понад 38 млн гравців
Аудиторія цифрового магазину відеоігор Steam продовжує впевнено зростати. Лише минулого місяця платформа встановила рекорд пікового онлайну в 37 млн гравців, чому сприяв реліз китайської Black Myth: Wukong, а вже у вересні планка була встановлена ще вище. У які ігри грали найбільше?
Популярність Steam поступово зростає, оскільки Valve займає панівне становище на ринку ПК, пише IGN. Конкуренти, як-от Epic Games Store та GOG від CD Projekt, займають відносно невелику частину, а Steam продовжує користуватися рекордним успіхом навіть на тлі передбачуваного спаду в індустрії відеоігор.
Схоже, що Steam не збирається зупинятися на показнику в 38 млн, і вже незабаром може сягнути позначки в 40 млн одночасних користувачів. Цьому може посприяти реліз Call of Duty: Black Ops 6 наступного місяця.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.