Tesla повідомила про рекордні продажі після зниження цін, але очікуваних показників не досягла
Як повідомляє Reuters, 2 квітня Tesla оприлюднила дані продажів за березень і вони сягнули рекордних позначок.
Як повідомляє Reuters, 2 квітня Tesla оприлюднила дані продажів за березень і вони сягнули рекордних позначок.
Як повідомляє Reuters, 2 квітня Tesla оприлюднила дані продажів за березень і вони сягнули рекордних позначок.
На початку січня власники Tesla влаштували протести у салонах в Китаї через зниження цін, вдруге за останні три місяці, на 13–24% 6 січня.
«Якби вони не знизили ціну, це було б погано. Я думаю, що це говорить вам про те, що економіка стає жорсткою», — сказав у неділю керівний партнер Deepwater Asset Management, Джин Манстер.
Показник у 422 875 автомобілів, які поставила Tesla за перший квартал 2023 року, на 36% більше, ніж минулого року, та на 4% більше, ніж у попередньому кварталі.
Роланд Пірчер, веброзробник, поціновувач Tesla та довгостроковий інвестор з 2017 року, публікує в Twitter графіки з показниками продажів компанії.
За заявою виконавчого директора Tesla Ілона Маска, яку він зробив в січні, за 2023 рік компанія планує продати до 2 млн автомобілів.
Сім американсько-британських аналітиків Refinitiv прогнозували постачання Tesla в першому кварталі 2023 року у 430 008 автомобілів.
За даними аналітиків FactSet, станом на п’ятницю, Волл-стріт очікувала, що Tesla повідомить про постачання приблизно 432 000 автомобілів за квартал, пише Reuters з посиланням на Wall Street Journal та CNBC.
Компанія не досягла показника, якого очікували аналітики. Але інші оцінки показують, що Tesla перевершила очікування Волл-стріт, продавши 422 875 автомобілів.
Цінова політика Tesla в Китаї підштовхнула китайських конкурентів також до зниження цін. Лідер ринку BYD (002594.SZ) і Xpeng (9868.HK), знизили ціни, щоб захистити частку ринку на тлі ослаблення попиту.
Фінансові дані BYD є захопливими, хоча й складними для читання, зазначив серійний підприємець, ангел-інвестор, співвинахідник/співавтор книги «Модель прийняття рішень» американець Ларрі Голдберг.
За його словами, BYD або втрачають багато грошей на своєму бізнесі з мобільними телефонами, або мають до біса великі накладні витрати. «Куди йдуть усі прибутки від автомобілів?», — питає він.