🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 квітня 2025, 17:11
2025-04-16
Українська гра Through the Nightmares отримала новий трейлер і вікно релізу. На консолях проєкт видасть Pingle Studio
Українська команда розробників Sandman Team повідомила, що після дев’яти років розробки її хардкорний платформер про подорож крізь сновидіння Through the Nightmares вийде у Steam і на PlayStation, Xbox і Nintendo Switch на початку літа 2025 року.
Українська команда розробників Sandman Team повідомила, що після дев’яти років розробки її хардкорний платформер про подорож крізь сновидіння Through the Nightmares вийде у Steam і на PlayStation, Xbox і Nintendo Switch на початку літа 2025 року.
Разом з анонсом, на YouTube-каналі ігрового видання IGN з’явився новий трейлер. Він демонструє ключову механіку гри — уміння протагоніста змінювати свій розмір, а також показує спотворений світ кошмарів і деякі з найяскравіших сцен, які чекають на гравців.
На консолях гру видаватиме українська компанія Pingle Studio, відома як аутсорсинговий партнер багатьох міжнародних студій. Для Pingle співпраця з Sandman Team та Through the Nightmares стане одним з перших проєктів власного видавництва, відзначається в пресрелізі.
«Ви — Піщана людина, дух, що приносить людям добрі сни. Щоб урятувати викрадених Морфеєм дітей, ваш шлях лежить у його володіння — в’язницю кошмарів. Тут оживають найпотаємніші страхи, що причаїлися в закутках свідомості», — описують проєкт в Sandman Team.
Through the Nightmares матиме 45 ретельно зібраних рівнів, поділених на 3 розділи та 6 локацій. Кожна з них втілює страхи та болючі спогади увʼязнених дітей — від самотньої ночі в темному лісі до заповнених павуками домівок або зруйнованого замку, що гниє зсередини.
Зазначається, що це досить складний платформер, який вимагає від гравців максимальної зосередженості. Гру вирізняють кілька оригінальних механік, включно зі здатністю головного героя змінювати свій розмір. Це впливає на фізику гри — розмір героя змінює траєкторію стрибків, інерцію, взаємодію з пастками, а також дає змогу відшукати приховані стежки та секрети.
Through the Nightmares має сторінку в Steam, де проєкт можна додати в список бажаного, та оновлену демоверсію. Розробники обіцяють, що незабаром демо з’явиться й на консолях.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.