😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
20 лютого 2025, 15:12
2025-02-20
Українська гра Olaf the Boozer про дворфа-пияку отримала новий трейлер і демо на Steam Next Fest
Володимир Міхав, інді-розробник відеоігор із Кропивницького, випустив демоверсію своєї головоломки Olaf the Boozer у Steam у межах лютневого фестивалю Steam Next Fest.
Володимир Міхав, інді-розробник відеоігор із Кропивницького, випустив демоверсію своєї головоломки Olaf the Boozer у Steam у межах лютневого фестивалю Steam Next Fest.
«Olaf the Boozer — це комедійна головоломка, в якій гравець допомагає Олафу виправити все, що той наробив минулої ночі. З міста зникла одна важлива річ, „Рогатий щур“ нагадує не шинок, а арену для боїв тролів, лісопильня якимось бісом тепер проклята… Це все треба якось виправляти. Чекайте, це що, курчата?», — описує проєкт розробник.
Володимир Міхав, придумав ідею Olaf the Boozer на гейм-джемі, а зараз працює над повною версією. Він також опублікував новий трейлер з ігровим процесом проєкту.
За його словами, Olaf the Boozer — це «коротка, але хмільна двогодинна подорож наслідками епічного запою». В ній використовуються елементи жанру сокобан, але навпаки — замість того, щоб штовхати речі на свої місця, гравець тягне їх назад у часі, крок за кроком виправляючи наслідки запою.
Розробник випустив перше демо своєї Olaf the Boozer на Steam в межах лютневого Steam Next Fest. Його можна завантажити на сторінці гри.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.