🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉

ТОП-5 речей, які необхідні для здоров’я вашого тіла на роботі

Серед опитаних українців, виявилось, що 46% з них постійно страждають від болю у спині. Переважна більшість працює сидячи за комп’ютером. Тому, для того, щоб мати здоровий хребет важливо не тільки робити зарядку, а й організувати собі ергономічно правильне робоче місце.  

Залишити коментар
ТОП-5 речей, які необхідні для здоров’я вашого тіла на роботі

Серед опитаних українців, виявилось, що 46% з них постійно страждають від болю у спині. Переважна більшість працює сидячи за комп’ютером. Тому, для того, щоб мати здоровий хребет важливо не тільки робити зарядку, а й організувати собі ергономічно правильне робоче місце.  

Що таке ергономіка? Це наука про те, як люди взаємодіють зі своїм робочим середовищем. Мета її полягає в тому, щоб підвищити рівень комфорту при облаштуванні вашого робочого місця. 

Подивіться на нього. Як ви сидите? Якщо ваша спина схожа на креветку, крісло жорстке, стіл зависокий для вашого зросту, клавіатура вузька і після робочого дня ви кожного разу відчуваєте біль у шиї, плечах і попереку, то слід переналаштувати свій робочий куточок. 

Команда Helsi разом з фахівцем з остеопаті, ортопедії та вертебрології Дмитром Огарком провела ревізію робочих місць та зібрала поради, як створити зручний  простір, який найкраще підтримає вашу спину. 

Офісне крісло

Це основа вашого робочого місця. Як зрозуміти, що крісло правильне? Експерт рекомендує сісти в нього та  притиснути спину до спинки крісла. Ідеальне робоче крісло має достатню підтримку для спини. Тобто, повторює вигини хребта. Якщо воно не м’яке, додайте власні подушки. Ваші ноги повинні зручно спиратися на підлогу. Для зручності можна  використати підставку для ніг.

Робочий стілець повинен добре регулюватися, щоб відповідати типу фігури та розміру. Але якщо саме зараз у вас немає змоги купувати нове офісне крісло, то рекомендуємо вам доукомплектувати теперішнє. Вам знадобиться дві подушки: для попереку та для сидіння. Вони спонукатимуть вас правильно сидіти вирівнявши спину і ненахилятися вперед. 

Робочий стіл 

В ідеалі, робочий стіл має бути такої висоти, щоб ваші руки, плечі та зап’ястя знаходились у нейтральному положенні: паралельно підлозі, або нахилені вниз до колін, щоб зменшити навантаження. Іноді, дуже важко підібрати правильну висоту столу залежно від зросту, але є декілька лайфхаків від фахівця з остеопатії: 

  • опустити клавіатуру встановивши спеціальну для неї поличку під столом;
  • спробувати підняти стілець вище і відрегулювати його так, щоб руки на столі були розташовані паралельно підлозі. І ще важливий нюанс — піднімаючи стілець, переконайтесь, що ваші ноги стоять на землі. 

Веб-сайт Корнейського університету зауважив, що не може один робочий стіл бути зручним для виконання різних офісних задач: друк тексту, читання, робота з комп’ютерною мишкою, перегляд документів. Найкращий варіант для цього — стіл з регульованою висотою. Протягом дня ви можете змінювати його положення та працювати як сидячи, так і стоячи. Тому що чим більше часу ми сидимо, тим більше ймовірність, що ми забудемо тримати рівно спину і будемо страждати від болю. Також слід робити розминку, щоб розганяти кров. Перше і елементарне для здоров’я вашої спини — говорити по телефону стоячи. Або під час розмови з колегою пройтися офісом. Робіть це щоденно і не помітите, як це перейде у звичку. 

Клавіатура та миша

Для того, щоб перевірити, чи зі зручною клавіатурою ви працюєте, ось вам порада: покладіть руки на клавіатуру ніби ви збираєтесь друкувати. А тепер, розведіть їх так, щоб вони були на ширені ваших плечей. Така постава рук правильна для роботи на клавіатурі, але більшість клавіатур маленького розміру. Однак, є альтернатива —  розділена клавіатура, яка допоможе підібрати зручне положення для обох рук. 

Щоб уникнути зайвих рухів плечовим суглобом, експерт Дмитро Огарко рекомендує використати ергономічну комп’ютерну мишу. Вона тримає вашу долоню у положенні нейтрального рукостискання. 

Монітор 

Очі мають бути на одному рівні разом з верхнім краєм монітору. А сам монітор має знаходитись на відстані витягнутої руки вашого тіла. Якщо ви працюєте з лептопом, то краще поставити його або на спеціальну підставку, або скористатись стопкою книг, для того, щоб не горбитись. Та під’єднати зовнішню клавіатуру, щоб зручно розташувати руки. 

Освітлення

Воно має бути якісним для того, щоб зменшити навантаження на очі

Велика кількість природного світла це ідеальний варіант під час роботи, оскільки воно піднімає настрій та ефективність. Денне світло розслабляє очі на відміну від яскравого, але штучного. Також скористайтеся правилом 20-20-20, щоб позбавити очі від напруги: кожні 20 хвилин, після роботи за комп’ютером, дивіться на 20 футів (6 метрів)  від нього протягом  20 секунд.

Не забувайте облаштувати затишок на своєму робочому місці. Кімнатна рослина — надасть нотку природи. Диффузор — заспокійливий аромат. Навушники з шумопоглинанням зменшать кількість дратівливих звуків. 

Спробуйте відрегулювати ваше робоче місце за допомогою наших експертних порад. Попрацюйте протягом 30 хв за новими правилами. Якщо десь вам буде незручно, продовжіть налаштовувати місце під себе.

Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.