Зранку 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар», але відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблеми.
UPD. Абоненти «Київстар» не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг внаслідок збою.
UPD 2. Офіційна позиція «Київстар»
На час усунення технічних складнощів в компанії порадили абонентам скористатися послугою «Національний роумінг», яка дозволяє перемикатися між операторами «Київстар», Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.
Як скористатися послугою «Національний роумінг»?
— Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор; на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі).
— Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
— Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
— Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS.
UPD. Абоненти «Київстар» не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг внаслідок збою. Про це пресслужба Мінцифри повідомила в коментарі hromadske.
«Нацроумінг не працює через те, що мережа „Київстару“ не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою», — йдеться в повідомленні.
UPD 2. Офіційна позиція «Київстар»:
«Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет. Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі «Київстару», оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів. «Київстар» обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння».