У застосунку «Київ Цифровий» спостерігаються збої при оплаті проїзду
У роботі застосунку «Київ Цифровий» виникають складнощі через технічні негаразди.
У роботі застосунку «Київ Цифровий» виникають складнощі через технічні негаразди.
У роботі застосунку «Київ Цифровий» виникають складнощі через технічні негаразди.
Користувачі повідомляють, що через застосунок не можливо оплатити проїзд у метро.
В Telegram-каналі «Київ Цифровий» підтвердили збії та повідомляють, що спеціалісти вже працюють, щоб все стало на свої місця. «Поки відкриті лише можливості в офлайні», — зазначили у компанії.
На каналі КМДА також о 16:30 повідомили, що на турнікетах станцій метро з технічних причин була тимчасово недоступна оплата проїзду банківською карткою. А також зауважили, що оплатити проїзд можна й в інший спосіб, зокрема:
«Фахівці вже працюють над відновленням роботи платіжної системи у звичайному режимі», — зазначили в КМДА. І за 3,5 години оплату проїзду банківською карткою відновили на всіх станціях метрополітену.
Нагадаємо, вчора сервіс розпочав тестування нової функції валідації квитків одразу в застосунку. Після оновлення «Київ Цифровий» дозволяє оплатити проїзд у наземному громадському транспорті без валідатора.