💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
2 жовтня 2024, 16:48
2024-10-02
Україна зайняла третє місце за кількістю придбаних копій гри Songs of Silence
Німецька студія Chimera Entertainment оприлюднила кількість проданих копій 4X стратегії Songs of Silence, яка нещодавно отримала українську локалізацію. Розробники зазначили, що за обсягом продажів Україну випереджають лише США та (з незначною перевагою) Китай.
«2 500 гравців придбали Пісні Тиші — це робить Україну #3 серед усіх країн за кількістю примірників», — повідомили Chimera Entertainment у своєму X (Twitter).
Розробники зазначили, що не можуть деталізувати точну кількість копій по кожній з країн, але опублікували топ-5 країн з найбільшими продажами:
США.
Китай.
Україна.
Німеччина.
Франція.
«Головне, що Україна досягла цієї позначки всього за пару тижнів, у той час, як гра у продажі вже 120 днів», — вказали в Chimera Entertainment.
Розробники додали, що кількість проданих копій в Китаї лише трохи переважає українські показники, і вже цього тижня Україна може вийти на 2 місце. Вони уточнили, що такі результати продажів потенційно окупили витрати на додавання української локалізації в Songs of Silence.
«Це може стати визначним тематичним дослідженням щодо потенціалу ринку відеоігор в Україні», — вважають в Chimera Entertainment.
Songs of Silence — це фентезійна 4X стратегія для PC та консолей, яка поєднує глибокий тактичний геймплей з динамічними автобоями та захопливою розповіддю. Вона виділяється графічним стилем та великою однокористувацькою сюжетною кампанією.
Наразі гра знаходиться в ранньому доступі й має українську локалізацію та регіональну ціну 365 грн в Steam. З 3 по 9 жовтня розробники планують розпродаж зі знижкою 25%.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.