💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
6 лютого 2024, 10:55
2024-02-06
Українські розробники гри Fishing Planet випустили демо свого нового симулятора про поїзди
Київська студія Fishing Planet, відома за розробкою успішного однойменного симулятора риболовлі, представила демо своєї нової гри Train Planet. Вона починалась як аматорський проєкт кількох ентузіастів.
Розробники описують Train Planet як «ультимативний симулятор локомотивів». «Приготуйтеся відчути себе машиністом поїзда, вирушаючи в подорож по величезному і різноманітному віртуальному ландшафту», — йдеться в описі гри.
У студії говорять, що Train Planet почали створювати кілька ентузіастів, фанатів поїздів і справжніх машиністів, які хотіли перенести свій досвід і враження від реальної залізниці на свої домашні комп’ютери. «Зараз, після тривалого періоду розробки, ми хочемо продовжувати розвивати та вдосконалювати її разом із побажаннями спільноти», — говорять розробники.
Гра може похвалитися деталізованими локомотивами та залізничними операціями, реальними локаціями та станціями, реальними профілями колії та впізнаваними ландшафтами, які «дозволяють перевірити та вдосконалити свої навички водіння поїзда».
Геймери зможуть вибирати з широкого асортименту знакових локомотивів від різних виробників. Під час проходження Train Planet гравці зможуть випробувати різноманітні сценарії та челенджі, які перевірять їхні навички. А також приміряти різні ролі, наприклад, провідника пасажирського поїзда, машиніста вантажного поїзда або навіть реставратора історичних локомотивів.
Наразі Train Planet не має дати виходу, але пропонує гравцям демо, яке вийшло в рамках Лютневого фестивалю новинок в Steam. Попередній проєкт студії Fishing Planet — це умовно-безкоштовна гра про риболовлю, яка вийшла у 2015 році й має понад 50 000 відгуків в Steam (86% позитивних).
Студія Fishing Planet була заснована понад 8 років тому і має офіси в Києві та Лісабоні (Португалія).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.