💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
30 червня 2023, 12:48
2023-06-30
Baldur’s Gate 3 стане найбільшою грою в світі з офіційною українською локалізацією
Розробники Baldur’s Gate 3 офіційно підтвердили обіцянку додати українську мову у свій проєкт. Вони стверджують, що сценарій гри містить приблизно 2 000 000 слів, тому перекласти її 13 мовами було неабияким завданням.
Для порівняння, в сценарії іншої величезної RPG, в якій також з’явиться українська, — Cyberpunk 2077 — міститься приблизно 1 000 000 слів.
Larian Studios опублікувала велике звернення, в якому зокрема повідомила про перенесення дати виходу Baldur’s Gate 3. Гра з’явиться 3 серпня (тобто на місяць раніше) на PC і 6 вересня на PlayStation 5. Такі зміни можуть бути пов’язані з небажанням розробників конкурувати з іншим великим релізом — Starfield.
Цікаво, що на платформах Xbox реліз затримується через проблеми з молодшою Xbox Series S. На ній не вдається коректно реалізувати локальне розділення екрана, а згідно з гайдлайнами Microsoft, усі функції мають бути присутні як на Xbox Series X, так і на Xbox Series S. Відомо, що інженери Microsoft допомагають розв’язати проблему, але поки не зрозуміло, коли Baldur’s Gate 3 зможе вийти на Xbox.
Ще трохи цікавих деталей із публікації розробників:
Baldur’s Gate 3 зможе видавати 60 FPS на PS5;
у грі буде аж 170 годин кат-сцен!
тисячі персонажів, кількість діалогів більша, ніж у всій трилогії «Володар перснів»;
600 заклять і можливостей для взаємодії з середовищем;
12 класів і 46 підкласів персонажів;
можливість закрутити роман практично зі всіма компаньйонами.
P. S. На момент публікації новини інформація про наявність української мови ще не встигла з’явитися на сторінці гри у Steam. Але це лише питання часу, бо згадка української у зверненні розробників нікуди не поділася.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.