«Укрпошта» шукає таланти. Гендиректор компанії Ігор Смілянський повідомив, що в компанії відкрито кілька цікавих вакансій.
«Сьогодні це три посади. Ці люди працюватимуть безпосередньо зі мною: директор зі стратегії, керівник інтернет магазинів та SMM», — написав він.
Директор зі стратегії, за словами Смілянського, безумовно буде частиною плану відродження України. «Тому мені потрібна людина з досвідом роботи в розробці стратегій (бажано з топ-консалтингових та бізнес компаній), яка вміє моделювати (сам чи сама), розробляти інвестиційні проєкти, спілкуватись з зовнішніми кредиторами та інвесторами (тож англійська мова вільна) та готувати для них презентації», — написав СЕО «Укрпошти». Директор по стратегії буде представляти «Укрпошту» в групах по розробці планів відродження економіки, зазначив Смілянський.
Керівник інтернет-магазинів, за словами Смілянського, найцікавіша посада в компанії. «Всі знають як треба було продавати наші марки та мерч онлайн. Тож зараз, для тих, хто дійсно вміє, є можливість put your money where your mouth is, як кажуть наші американські друзі. Керівник інтернет-магазинів (а це 5+ майданчиків включно з міжнародними Amazon, Ebay), який чи яка може зрости до Head of Digital Channels, повинен мати досвід роботи саме керівником таких інтернет-проєктів, досвід їх просування в соцмережах, оптимізації SKUs, ну і, звісно, проєктного управління, щоб об’єднати різні напрямки на результат», — зазначив керівник поштового оператора.
SMM, як зазначив Смілянський, в «Укрпошті» найкрутіший. «Це як «кузня кадрів». Як я вчора казав, війна сьогодні, це війна емоцій. А в цій війні треба перемагати, й назовні в боротьбі з орками, і всередині, з хворобою популізму, корупції тощо. Але головне — я хочу мати прямий доступ до людей, які можуть критикувати, хвалити, надавати поради, та бути в курсі того, що відбувається. Ця посада — це робота безпосередньо зі мною і допомога мені на всіх майданчиках: Facebook, Instagram, Telegram, може навіть TikTok, доносить інформацію в крутому та цікавому форматі ну і щоб в мене було більше часу на стратегію та операційну роботу», — описує він позицію для майбутніх кандидатів. Смілянський пообіцяв, що братиме такого спеціаліста у цікаві поїздки по регіонах, навіть там, де не очікують «Я працюю 20 годин на добу, тож години теж будуть «креативні», — додав він.
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Випуск однієї з найочікуваніших патріотичних марок «Укрпошти» — з псом Патроном породи Джек-рассел співпав із скандалом. Авторка одного із зображень песика, де він «поливає» ворожий снаряд, публічно зявила про порушення авторських прав національним поштовим оператором.
В цій історії є все — зав’язка, розвиток, і навіть красивий епілог. Тож розповімо про все по порядку.