«Укрпошта» запускає новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок
«Укрпошта» запроваджує новий сервіс швидкого повернення посилок, які не отримали адресати. Тепер користувачі можуть відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад — за іншим.
«Укрпошта» запроваджує новий сервіс швидкого повернення посилок, які не отримали адресати. Тепер користувачі можуть відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад — за іншим.
Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: «Базовий» або «Пріоритетний».
Посилки, оформлені за тарифом «Пріоритетний», обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни. Скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує «Базовий».
«Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду. Це ще один крок до того, щоб логістика в Україні була не лише зручною, а й прозорою, прогнозованою та людяною. Дякую команді за реалізацію — працюємо далі й не зупиняємось», — зазначив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.
dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають.
(оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Авторка малюнку з Патроном на марці «Укрпошти» заявила про порушення її авторських прав. Компанія цього не визнає. Тепер є новий ескіз для марки - Смілянський на унітазі
Випуск однієї з найочікуваніших патріотичних марок «Укрпошти» — з псом Патроном породи Джек-рассел співпав із скандалом. Авторка одного із зображень песика, де він «поливає» ворожий снаряд, публічно зявила про порушення авторських прав національним поштовим оператором.
В цій історії є все — зав’язка, розвиток, і навіть красивий епілог. Тож розповімо про все по порядку.