Мертві душі Helsi 🔥

У 7 разів більше льоду. Що українці найчастіше замовляли в Glovo влітку

5,2 тонни морозива, 5,5 тонни льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв замовили українці в застосунку Glovo за перші два місяці літа.

Залишити коментар
У 7 разів більше льоду. Що українці найчастіше замовляли в Glovo влітку

5,2 тонни морозива, 5,5 тонни льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв замовили українці в застосунку Glovo за перші два місяці літа.

Влітку українці найчастіше замовляють в Glovo кебаб, особливо на вечерю. На сніданок українці вибирають круасан «Філадельфія з лососем», а обідати полюбляють локшиною з куркою.

До п’ятірки улюблених страв також увійшли круасан «Цезар з куркою» та салат «Цезар».

Найпопулярнішим десертом виявився баскський чизкейк.  

Замовлення із супермаркетів

Продукти, які найчастіше замовляють у Glovo влітку, — це сезонні овочі-фрукти: черешня, томати та молода картопля, які займають перше, четверте та п’яте місця за популярністю.

Друге і третє місце посідають банани та куряче філе.

З напоїв найбільше замовляють воду, пиво «Corona», Coca-Cola, енергетичні напої та біле сухе вино.  

Морозиво, лід і охолоджувальні напої

Glovo став справжнім рятівником українців від літньої спеки. За червень та липень українці замовили у Glovo понад 5,2 тонни морозива — це близько 70 000 пачок. У літні місяці користувачі Glovo замовляють на 55% більше морозива у порівнянні з іншими місяцями. Серед найпопулярніших видів морозива — ріжок зі згущеним молоком, морозиво «Snickers» та ріжок з абрикосовою та вишневою начинкою.  В

одночас кур’єри Glovo доставили 5,5 тонни льоду за два місяці. Кожного літнього місяця користувачі замовляють в 7 разів більше льоду, ніж в будь-який інший сезон.  ʼ

Серед охолоджувальних напоїв найбільший попит мають солодкі газовані напої, лимонади, соки та фреші. Близько 84 000 літрів цих напоїв замовили в Glovo у червні-липні 2023 року. Улюбленим напоєм українців цього літа стала Coca-Cola, а лимонади обирали з такими смаками, як вишня, класичний та манго. Крім того, втричі зріс попит на комбучу цього літа у порівнянні з минулим.  

Сезонні товари

Від пекучого сонця користувачі Glovo рятуються сонцезахисними кремами — кількість замовлень цієї категорії виросла у 6 разів. Гігієнічні серветки ж стали замовлять у 2 рази частіше.  

Дитячі товари, квіти, зоотовари

До Дня захисту дітей кількість замовлень у категорії дитячих товарів зросла +32%.   Вихід фільму «Barbie» спричинив бум і в застосунку Glovo — у липні, коли стрічка була в прокаті, попит на іграшки цього бренду зріс у 2,5 раза. Це демонструє, як події та тренди можуть впливати на споживчу популярність товарів або категорій.

 Цікавою тенденцією є стрімкий розвиток категорії зоотоварів, продажі товарів у якій зросли на 40%. Наразі кожне третє замовлення в категорії «Магазини» стосується саме товарів для домашніх тварин.

Також Glovo відзначає, що більшість користувачів, що замовляють зоотовари в  застосунку, — власники котиків.  Кожне 8-ме замовлення в застосунку — квіти, а вартість найдорожчого букету в липні перевищила 6 тисяч гривень.  

Найспекотніший час для замовлень влітку — з 12 до 14 години та з 18 до 21 години в п’ятницю, суботу та неділю — пік кількості доставок цього літа.

«Середній чек за останній рік виріс на 19% до 600 грн». Як працює Glovo в Україні під час повномасштабної війни
«Середній чек за останній рік виріс на 19% до 600 грн». Як працює Glovo в Україні під час повномасштабної війни
По темi
«Середній чек за останній рік виріс на 19% до 600 грн». Як працює Glovo в Україні під час повномасштабної війни
Glovo інвестував в Україну 80 млн євро за 5 років
Glovo інвестував в Україну 80 млн євро за 5 років
По темi
Glovo інвестував в Україну 80 млн євро за 5 років
Не тільки Glovo. McDonald’s в Україні запускає доставку разом з Bolt Food
Не тільки Glovo. McDonald’s в Україні запускає доставку разом з Bolt Food
По темi
Не тільки Glovo. McDonald’s в Україні запускає доставку разом з Bolt Food
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
За лаштунками лабораторії, військової школи та минулого героя

Ігор Федірко, співзасновник «Вектор-оптичної лабораторії» в Ukrainian Underdogs від dev.ua

Читайте також
Засновник сервісу швидкого доставлення їжі Goodex продав бізнес у Польщі. Українську частину бізнесу вбила війна
Засновник сервісу швидкого доставлення їжі Goodex продав бізнес у Польщі. Українську частину бізнесу вбила війна
Засновник сервісу швидкого доставлення їжі Goodex продав бізнес у Польщі. Українську частину бізнесу вбила війна
Викликайте Glovo-медсестру. У кур'єрській службі з'явились нові можливості
Викликайте Glovo-медсестру. У кур'єрській службі з'явились нові можливості
Викликайте Glovo-медсестру. У кур'єрській службі з'явились нові можливості
«Ірландія – це дві Чернігівщини». Як українська Dots Platform реанімує бізнес за 4 000 км від дому
«Ірландія – це дві Чернігівщини». Як українська Dots Platform реанімує бізнес за 4 000 км від дому
«Ірландія – це дві Чернігівщини». Як українська Dots Platform реанімує бізнес за 4 000 км від дому
Єгор Герасимчук — один із фаундерів сервісу Dots Platform, який генерує рішення для ринку food delivery та підкорює серця рестораторів. З початком повномасштабної війни в Україні він здійснив релокейт до Ірландії та розвиває бізнес на новому ринку. Чим живе чернігівська компанія за тисячі кілометрів від домівки, читайте в нашому матеріалі.
У Києві запускають новий сервіс надшвидкої доставки LOKO
У Києві запускають новий сервіс надшвидкої доставки LOKO
У Києві запускають новий сервіс надшвидкої доставки LOKO

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.