В Мінцифрі відреагували на «розпил 4 млн грн» людьми маркетолога Федоріва щодо Дія City
Міністерство цифрової трансформації відповіло на матеріал видання «Наші гроші» щодо бренд–стратегії і дизайну для Дія City.
Міністерство цифрової трансформації відповіло на матеріал видання «Наші гроші» щодо бренд–стратегії і дизайну для Дія City.
Закупівля послуг, яка була проведена ДП «Дія», проходила у відповідності до вимог законодавства і включала в себе дуже широкий перелік, як вимог щодо участі, так і складових предмету закупівлі, повідомили dev.ua в Міністерстві цифрової трансформації.
17 листопада на сайті видання «Наші гроші» вийшов матеріал щодо бренд–стратегії та дизайну Дія City. В ньому сказано, що ДП «Дія» Мінцифри, за результатами тендеру, замовило ТОВ «Федорів Ком» консультаційні послуги з питань управління маркетингом вартістю 4,08 млн грн. І що нібито інші учасники були дискриміновані умовами тендеру.
У матеріалі на сайті «Наші гроші» вказано, що тендер містив лише бренд-стратегію та дизайн. Насправді поставлені до виконавця в рамках тендеру завдання, набагато ширші й складаються з наступних пунктів:
1. Розробка бренд-стратегії для правового режиму Дія Сity.
2. Перегляд назви правового режиму (Дія Сity) та функціонального підпису (правовий режим), де, як результат, можливе як обґрунтоване залишення поточної назви та функціонального підпису, так і створення нових.
3. Створення дизайну для бренду правового режиму Дія Сity в межах існуючої екосистеми «Дія» (логотип, ключовий образ комунікації).
4. Створення сценарію та технічне завдання для виробництва відео про Дія Сity.
5. Створення презентації проєкту щодо правового режиму.
«Щодо вартості креативних послуг, зазначаємо, що вказана закупівля відбувалася не за бюджетні кошти, а за кошти отримані ДП „Дія“ від комерційної діяльності», — повідомили у відомстві. Яка саме це діяльність, в Мінцифрі не уточнили.
«Стосовно ТОВ АСР ШІ СТРЕТЕДЖІС, яке подало скаргу на дискримінаційні умови, зазначаємо, що на сайті ТОВ вказано, що ця компанія займається консалтингом у сфері репутаційного менеджменту, а не надає дизайнерські послуги, що необхідні у цьому випадку. Тому Мінцифра не співпрацювала з цією компанією», — пояснили в Міністерстві.
Для замовників креативних послуг через Prozorro важливо, щоб виконавець був готовий гарантувати високу якість результату своїм авторитетом та ім’ям. Саме тому однією з умов тендеру були перемоги на міжнародних конкурсах. Переможцем тендеру стала агенція «Федорів Ком» — міжнародно визнана агенція, яка успішно співпрацює з найбільшими комерційними брендами в України.
dev.ua надіслав запит до компанії «Fedoriv Marketing Agency», але на момент виходу новини не отримав відповіді.