🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Олександр КузьменкоGameDev
30 січня 2024, 09:53
2024-01-30
У Steam з'явилася демо-версія Out of Action — похмурого кіберпанкового шутера, натхненого Akira та Ghost in the Shell
Інді-розробник ігор Doku, який має понад 20 років досвіду в геймдеві, повідомив, що випустив перше офлайн демо свого мультиплеєрного шутера Out of Action. Він створює його самотужки.
Про це Doku повідомив у своєму X (Twitter). «Офлайн-демо Out of Action тепер доступна в Steam! Спробуйте її, очікуйте проблем, майте реалістичні очікування, стріляйте в ботів, стріляйте в них знову, але найголовніше… отримуйте задоволення! (Сподіваюсь)», — написав розробник з Англії.
Out of Action — кіберпанковий мультиплеєрний шутер, де гравці мають різну зброю та здібності, й можуть збирати білд на свій смак. Однією з особливостей є можливість використовувати сповільнення часу (так зване «слоумо»), що рідко зустрічається в онлайн-іграх через непростий баланс.
За словами Doku, сповільнення в його грі працюватиме подібно до мультиплеєру в Max Pay 3. Там дія слоумо зачіпала лише гравців, які потрапили в поле зору противника, котрий активував цю здібність.
Він також розповідав, що «втомився від реалістичної графіки» й «хотів спробувати щось інше» для шутера від першої особи. «Також люблю старе аніме на кшталт Akira та Ghost in the Shell», — додав розробник.
Раніше в Out of Action проходило закрите альфа-тестування мультиплеєру, на яке запросили блогерів та ігрових журналістів. Вони були приємно вражені геймплеєм і тепло відгукувалися про гру.
Демо Out of Action доступно безплатно в Steam, повноцінний реліз запланований на четвертий квартал 2024 року. У травні 2023 Doku повідомляв, що гру додали у свій список бажаного понад 200 000 гравців.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.