Вікторія ГорбікPetTech
7 червня 2024, 08:22
2024-06-07
Кампанія «Тварина не подарунок» з інтерактивними інструментами, щоб мотивувати людей до відповідальної адопції, виграла срібло у на ADC*UA Awards
Проєкт «Тварина не подарунок», який запустив бренд Club 4 Paws від Kormotech спільно із комунікаційною агенцією ISD Group та анімаційною студією Panic, запустив інтерактивну кампанію, яка мотивує людей більш відповідально підходити до рішення взяти тварину. Проєкт переміг у категорії FILM & AUDIO на національному відбірковому конкурсі найкращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну ADC*UA Awards.
Проєкт «Тварина не подарунок», який запустив бренд Club 4 Paws від Kormotech спільно із комунікаційною агенцією ISD Group та анімаційною студією Panic, запустив інтерактивну кампанію, яка мотивує людей більш відповідально підходити до рішення взяти тварину. Проєкт переміг у категорії FILM & AUDIO на національному відбірковому конкурсі найкращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну ADC*UA Awards.
Про ADC*UA Awards
ADC*UA Awards — національний відбірковий конкурс найкращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну, організований Клубом креативців України ADC*UA. Переможці та фіналісти національного відбору зможуть взяти участь у змаганні Європейського клубу арт-директорів — ADC*E Awards. Цьогоріч вперше до суддів ADC*UA приєдналися міжнародні експерти. Загалом, роботи фестивалю оцінювало понад 50 членів журі. ADC*UA Awards 2024 зібрав 309 робіт від 58 учасників. Цьогоріч золото здобули 11 конкурсних робіт, срібло — 16 робіт, бронзу — 17 робіт, а в шортлист потрапила 41 робота.
В кінці 2023-го Club 4 Paws запустив кампанію, де в інтерактивному форматі нагадумави про те, що «тварина — це не подарунок на жодне свято». Фахівці створили анімаційні роліки, які розмістили на телебаченні, в YouTube та у соцмережах, через публікації у ЗМІ та на радіо.
Крім того, коробки із закликом «Відкрий мене!» та QR-кодом всередині розмістили в торгових центрах Києва та Львова, зокрема «Gulliver» та «Victoria Gardens», а також на майданчиках тематичного Кураж Базар. Кожен, хто відкривав коробку, міг через QR-код перейти на спеціальний лендинг та дізнатися детальніше про усвідомлений підхід до рішення подарувати родину чотирилапим.
«Коли ми в створюємо рекламні чи інформаційні кампанії, то запитуємо себе: „Чи наближає ця робота нас до майбутнього, в якому буде краще, ніж зараз?“ Важливо створювати кампанії, які спонукатимуть людей задуматися про позитивні зміни, відповідальність, обовʼязки. Ми хотіли показати, що прирівнювати живу істоту до речі, яку дарують, — неетично і неправильно. Не кожен, хто отримує домашнього улюбленця в подарунок, готовий до відповідальності. І в результаті це стає однією з причин глобальної проблеми: безпритульних тварин стає так багато, що притулки і небайдужі люди не здатні врятувати всіх», — поясниd Сергій Пронькін, керівник проєктної команди ISD Group.
Kormotech
Kormotech — глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Club 4 Paws, Гав!, Мяу!, My Love. Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech — лідер в Україні, входить у ТОП-60 світових виробників харчування для тварин і ТОП-20 найбільш динамічних петфуд-брендів. Kormotech реалізує у 42 країни світу продукцію своїх брендів та власних торгових марок партнерів.