Українська IT-компанія Netpeak Group запустила Asolytics — перший український ASO-сервіс для просування застосунків в App Store і Google Play, повідомили dev.ua компанії.
Над його створенням працювала команда Tonti Laguna, яка входить до складу Netpeak Group. У Tonti Laguna розповіли, що сьогодні більшість популярних ASO-сервісів мають російське походження. Підтримуючи російські продукти, користувачі опосередковано фінансують війну.
«Війна змусила нас працювати над сервісом ще з більшим ентузіазмом, адже Asolytics — це один зі способів протидіяти російській агресії. Завдяки нашому сервісу світ може відмовитись від російських ASO сервісів назавжди», — сказав Олег Ольховський, засновник Asolytics.
Інструменти Asolytics підбирають семантику на основі даних про конкурентів одразу для різних країн і різними мовами. Також сервіс виявляє всі неправильно оптимізовані елементи застосунку та одразу генерує підказки про те, що потрібно виправити. Крім того, можна отримати аналітику про ефективність оптимізації та замовити послуги в ASO-спеціалістів.
Алгоритми сервісу дозволяють швидко знайти потенційних конкурентів обраного додатка. Такі списки можна формувати власноруч, обираючи якомога більше прямих конкурентів. Більшість інструментів Asolytics сьогодні доступна в безплатному тарифі.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Університет Netpeak Group Choice31 підкорює нові ринки під час війни. Як це йому вдається - інсайди від СЕО Євгенії Глізер
З початком повномасштабної війни український онлайн-університет Choice31, який у 2021 році запустила Netpeak Group, вийшов на чотири нові ринки: Казахстану, Грузії, Латвії та Литви.
СЕО та співзасновниця Choice31 Євгенія Глізер розповіла AIN.UA, як працює онлайн-університет в умовах війни та чи вдається адаптуватися до нових ринків.