ASO-сервіси збільшують видимість мобільних застосунків у магазинах, що своєю чергою допомагає підвищити кількість завантажень.
Українська IT-компанія Netpeak Group запустила Asolytics — перший український ASO-сервіс для просування застосунків в App Store і Google Play, повідомили dev.ua компанії.
Над його створенням працювала команда Tonti Laguna, яка входить до складу Netpeak Group. У Tonti Laguna розповіли, що сьогодні більшість популярних ASO-сервісів мають російське походження. Підтримуючи російські продукти, користувачі опосередковано фінансують війну.
«Війна змусила нас працювати над сервісом ще з більшим ентузіазмом, адже Asolytics — це один зі способів протидіяти російській агресії. Завдяки нашому сервісу світ може відмовитись від російських ASO сервісів назавжди», — сказав Олег Ольховський, засновник Asolytics.
Інструменти Asolytics підбирають семантику на основі даних про конкурентів одразу для різних країн і різними мовами. Також сервіс виявляє всі неправильно оптимізовані елементи застосунку та одразу генерує підказки про те, що потрібно виправити. Крім того, можна отримати аналітику про ефективність оптимізації та замовити послуги в ASO-спеціалістів.
Алгоритми сервісу дозволяють швидко знайти потенційних конкурентів обраного додатка. Такі списки можна формувати власноруч, обираючи якомога більше прямих конкурентів. Більшість інструментів Asolytics сьогодні доступна в безплатному тарифі.
Університет Netpeak Group Choice31 підкорює нові ринки під час війни. Як це йому вдається - інсайди від СЕО Євгенії Глізер
З початком повномасштабної війни український онлайн-університет Choice31, який у 2021 році запустила Netpeak Group, вийшов на чотири нові ринки: Казахстану, Грузії, Латвії та Литви.
СЕО та співзасновниця Choice31 Євгенія Глізер розповіла AIN.UA, як працює онлайн-університет в умовах війни та чи вдається адаптуватися до нових ринків.