💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Ігор Вишневський Гаряченьке
13 вересня 2024, 09:50
2024-09-13
Виступи українських кіберспортсменів з NaVi дивляться найбільше у світі: хто складає їм конкуренцію
Кіберспортивна команда Natus Vincere (NaVi) є найпопулярнішою у світі, якщо орієнтуватися на статистику, надану аналітичним сервісом Esports Charts — влітку 2024 року її виступи набрали 18,3 млн годин переглядів.
Нагадаємо, що гравці NaVi 22 липня вдруге за рік стали чемпіонами світу з гри Counter-Strike 2. Як пише Forbes, перемога принесла кіберспортсменам $400 000 призових.
Показник, за яким вівся підрахунок, вираховується як середня кількість глядачів помножена на ефірний час у годинах.
На другому місці протягом червня-серпня перебувала французька команда Team Vitality з 16,1 млн годин переглядів, а на третьому ще одна європейська команда G2, що набрала 14,6 млн годин переглядів.
«Для NaVi цей сезон перевершив показники попередніх. Основний внесок у досягнення забезпечили їхні виступи на IEM Cologne, де команда дійшла до фіналу, та успіх на Esports World Cup», — прокоментував співзасновник та CEO Esports Charts Артем Одінцов.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.