🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
8 січня 2025, 17:54
2025-01-08
Microsoft хоче перенести «консольний експірієнс» з Xbox на комп'ютери з Windows, але не навпаки
Хоча раніше керівник ігрового напряму Microsoft Філ Спенсер натякав на портативну консоль Xbox, віцепрезидент Microsoft з питань некстгену Джейсон Рональд повідомив, що вже цього року гравцям варто очікувати новин і щодо портативних PC з ОС Windows.
Як повідомляє The Verge, Рональд був учасником круглого столу на заході AMD та Lenovo під назвою «Майбутнє ігрових портативних комп’ютерів», який здебільшого був присвячений презентації нового Legion Go S від Lenovo. Він натякнув на сцені, що Microsoft «планує перенести досвід Xbox на комп’ютери з Windows, а не навпаки».
«Ми вже давно впроваджуємо інновації на ринку консолей, і оскільки ми співпрацюємо з іншими компаніями в цій галузі, мова йде про те, як нам перенести ті інновації, які ми розробили на ринку консолей, на PC, а також на ринок портативних ігор», — розповів Рональд.
Він підтвердив, що Microsoft розглядає можливість об'єднати можливості Xbox і Windows разом, і що гравці зможуть побачити зміни вже у 2025 році, а не чекати на портативну консоль Xbox, яка може з’явитися лише через кілька років.
«Я б сказав, що це об'єднання найкращого з Xbox та Windows, адже ми витратили останні 20 років на створення операційної системи світового класу, але вона дійсно замикається на консолі. Ми зосереджені на тому, як перенести ці можливості для гравців і розробників у ширшу екосистему Windows», — каже Рональд.
Наразі Windows не дуже добре працює на портативних пристроях, тому створений SteamOS від Valve може стати набагато кращим способом брати ігри та грати в них. «Ми зосереджені на тому, щоб максимально спростити цей процес і зробити його більш схожим на консольний досвід. Наша мета — поставити гравця та його бібліотеку в центр досвіду, а не всю роботу [Windows], яку вам доводиться виконувати сьогодні», — зазначив віцепрезидент Microsoft.
Те, як Microsoft здійснить злиття Xbox і Windows, буде ключовим моментом, але не схоже, що компанія раптом збирається перенести власну операційну систему Xbox на Windows. Більше схоже на те, що Microsoft хоче зробити Windows кращою в іграх, додавши до неї можливості Xbox, а робочий стіл, сповіщення та інші неігрові функції Windows заховати якомога далі.
Сучасних гравців можна поділити на два типи. Перші віддають перевагу консольному геймінгу, який потребує мінімум зусиль та мороки з налаштуваннями, але має закриту систему, дорожчі ігри та інші обмеження. Другі грають на PC, який пропонує широкий простір для кастомізації й налаштувань, але вимагає дороге «залізо» й подекуди не працює «з коробки». Тому, якщо Microsoft вдасться об'єднати краще з двох світів і позбутись недоліків, вона може отримати ще один козир в змаганні з Sony.
«Я думаю, що в кінцевому підсумку наша мета полягає в тому, щоб зробити Windows чудовою для ігор на будь-якому пристрої. Реальність така, що операційна система Xbox побудована на базі Windows. Тож є багато інфраструктури, яку ми створили для консолей, і яку ми можемо перенести на PC, щоб забезпечити преміальний ігровий досвід на будь-якому пристрої» — зазначив Джейсон Рональд.
Нагадаємо, що раніше ігровий інсайдер з ніком TheGhostOfHope, який публікує переважно витоки інформації про Call of Duty, заявив, що next-gen консоль Xbox «вийде у 2026 році й буде називатися Xbox Prime».
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.