Увійти в IT — 5 книжок про геймдев українською 🔫

«Є Disney, є Pixar і є він». Хто такий Альберто Міелго, який створив найкрутішу серію Love, Death + Robots

В травні стрімінговий сервіс Netflix випустив 3-ій сезон серіалу Любов, смерть і роботи. Всі його 9 епізодів вкладаються в звичну концепцію кровожерливого протистояння людей та машин. Проте фінальна серія не лише виділяється серед інших графікою, в ній загалом неможливо відрізнити вигаданих персонажів від реальних. 

За її створенням стоїть іспанський художник Альберто Міелго, який мало відомий широкому загалу. Але який вже встиг отримати найвищі кінонагороди — «Еммі» та «Оскар». Розповідаємо в чому полягає секрет творчості режисера.

Залишити коментар
«Є Disney, є Pixar і є він». Хто такий Альберто Міелго, який створив найкрутішу серію Love, Death + Robots

В травні стрімінговий сервіс Netflix випустив 3-ій сезон серіалу Любов, смерть і роботи. Всі його 9 епізодів вкладаються в звичну концепцію кровожерливого протистояння людей та машин. Проте фінальна серія не лише виділяється серед інших графікою, в ній загалом неможливо відрізнити вигаданих персонажів від реальних. 

За її створенням стоїть іспанський художник Альберто Міелго, який мало відомий широкому загалу. Але який вже встиг отримати найвищі кінонагороди — «Еммі» та «Оскар». Розповідаємо в чому полягає секрет творчості режисера.

Через «Труп нареченої» до зірок

Аніматор, художник, режисер. У 43-річного Альберто Міелго чимало творчих ролей. Здається, що в кожній з них, він більше ніж успішний. Міельго народився та виріс в Іспанії, жив і працював в Лондоні, Парижі, Берліні, Токіо. А сьогодні осів в Лос-Анджелесі. 

Свою кар'єру в Голлівуді він починав в команді аніматорів знаменитого мультфільму режисера Тіма Бертон «Труп нареченої». В 2005-му році, коли вийшла картина, Альберто, жартуючи, писав:

«5 годин нарад і розмов. І все це разом з їжею та напоями. Я не розумію нарад та їжі водночас. Не можу зрозуміти хто і що говорить: «профачте…ффффф…пппп».

Міелго — один із багатьох творців 7-ї частини фільму про «Гаррі Поттера». Саме йому належить авторство цього епізоду. Він просто взяв і намалював його концепт:

Далі був лондонський період і робота з аніматором Пітером Кенделендом. Саме по собі це ім’я мало що говорить. Але його роботи ви точно бачили. Також він стоїть за створенням музичної гри The Beatles: Rock Band для PlayStation та Xbox. В ній потрібно за допомогою джойстиків «виконувати» партії пісень «ліверпульської четвірки».

Крім роботи з великими студіями, Міелго пише картини і бере участь у виставках.

«Мені просто подобається малювати те, що я бачу. Я не зацікавлений у зображенні політичного чи соціального. Я дуже багато малюю для себе».

На талановитого художника звертає увагу студія Disney і наймає його на посаду арт-директора для роботи над науково-фантастичним мультсеріалом «Трон: Повстання», який виходив в 2012-2013 роках. В центрі його сюжету — боротьба комп’ютерних програм одна з одною. 

Саме за цей мультсеріал Міелго отримав престижні кінонагороди «Еммі» — телевізійний «Оскар» та «Енні», яку вручають за найкращу анімацію.

І до справжнього «Оскара» Міелго також дійшов. Свою золоту статуетку він отримав в 2022 році за короткометражний фільм «Склоочищувач».

«Я не очікував на перемогу і не знав що сказати зі сцени. Сьогодні мені цікаво створювати анімацію для дорослих».

Здавалося, що Міелго легко досягнув вершин в своїй справі. Але до «Оскара», він мав великі проблеми зі створенням нової частини «Людини-Павука».

Скандал з «Людиною-Павуком»

В 2015-му році аніматор починає працювати над проєктом «Людина-павук: Навколо всесвіту». За сюжетом, підліток з Нью-Йорка Майлз Моралес випадково здобуває ті ж сили, що й Людина-павук Пітер Паркер. Через них з інших світів прибувають кілька версій Людини-павука. 

Проходить 1,5 роки. І ось 11 грудня 2017 року, після релізу першого трейлера майбутньої стрічки, з’явилося повідомлення від Міелго:

«Я не маю нічого спільного з цим фільмом. Це не моя робота».

Художника і справді не згадували в інтерв’ю і на прем'єрі фільму. В якийсь момент роботи його просто звільнили. Він швидко зібрав всі ескізи, з'їхав з офіса та повидаляв всіх колег по проєкту з контактів. Хоча все-таки один рядок в титрах студія йому присвятила, назвавши «консультантом по візуалу»:

Через рік іспанець пояснив що трапилося. Виявилося, що спочатку з компанією Sony, які належать права на персонажа, все йшло чудово. Її боси довіряли ексцентричному і сміливому у своїх ідеях Міелго: дозволили найняти круту команду, яку він хотів, давали гроші на спецефекти, і загалом одобрювали проєкт.

Проте важливо розуміти, що митець працював за невеликий контракт для тестової анімації. І по суті розробляв стартову концепцію та задавав тон фільма. Для цього скаути Sony водили його по дахам висоток і завалили коміксами для вивчення. Стояла ціль зробити те, чого ще не було з Людиною-Павуком.

Проте експерименти затягнулися. Ось як режисер стрічки Боб Персічетті пояснював роль Міелго.

«Альберто був одним з наших ранніх художників-дизайнерів. Він просував ідею: «не хочу будувати 3D-декорації, давайте намалюємо кожний кадр».

Sony просто не могла на це піти. Та і поняття «касового мейнстріму» ніхто не відміняв. Тому візуальна революція — це одне, а окупність стрічки — зовсім інше. З другим справилися чудово: при бюджеті в $90 млн, зібрали $375 млн.

Фото — Альберто Міелго

А ось з першим не зовсім вийшло. Так, глядачі були вражені тим візуалом, який задав саме іспанський аніматор. Проте сам він пропрацював інший концепт, в якому головний герой мав бути більш агресивним, про що він розповів через кілька років. Боси студії поставили на перший план «касу».

Однак і з цієї неприємної історії, аніматор виніс корисний урок. Одну з героїнь «Людини-Павука» він зробив героїнею новели Love, Death + Robots.

Jibaro

Мова йде про 3-тю серію 1-го сезону, яка називається «Свідок». Її сюжет розгортається в сюрреалістичному азійському місті. Головна героїня — Лора — це Пенні Паркер з «Людини Павука».

Вона бачить, як незнайомець в будинку навпроти стріляє в її точну копію. На цьому побудована подальша драматургія.

Ще тоді, в 2019 році, продюсер серіалу від Netflix Девід Фінчер (Сім, Бійцівський клуб) запримітив талант Міелго. А тому нова співпраця була питанням часу.

І ось вийшов 3-ій сезон антології. Його остання серія носить назву «Jibaro». Її створив Альберто Міелго. Коментар Фінчера більше, ніж промовистий:

«Я не думав, що побачу щось краще за «Свідка», але це було вдесятеро краще. Я відправив серію Стівену Содербергу і запитав про враження. Він відразу написав: «Якого біса, що це? Я повинен знати».

Щодо сюжету епізоду, то художник заявляє, що Jibaro — це історія про вкрай токсичні стосунки між двома хижаками. Це чуттєві відносини на основі потягу один до одного з не найкращих причин. Він додає, що у цій історії немає героїв, вони обоє досить підозрілі. При цьому глядач не впевнений, на чий бік стати. Спочатку він бачить жінку монстром, але пізніше починаєте співчувати їй.

Крім того, що це захопливо виглядає, глядач так і не зрозуміє як це зроблено і де та грань між реальним світом та намальованим. Міелго дещо пояснив свою техніку. Він підтвердив, що залишається вірним собі і не використовує техніку захоплення рухів.

Натомість постановник орієнтується на численні референси та працює над усіма анімаціями персонажів вручну. Саме те, що йому не дали зробити в «Людині-Павуку».

Цього разу для референсів команда Міелго покликала хореографа Сару Сілк, яка запросила групу знайомих танцюристів для зйомок кількох відео для аніматорів. Як і у своїх попередніх роботах, художник використав ефект, що імітує присутність оператора з камерою на місці дії.

«Мені подобається, коли камера жива. Коли глядач відчуває, ніби він і сам перебуває у сцені, чи навіть сам тримає камеру».

Найкраще про роботу Міелго висловився той таки Фінчер. «Альберто немовби з іншого світу. Я якось сказав йому: «Є Disney, є Pixar і є ти».

Чого не побачить російський глядач: 10 найкращих серіалів Netflix в 2022 році
Чого не побачить російський глядач: 10 найкращих серіалів Netflix в 2022 році
По темi
Чого не побачить російський глядач: 10 найкращих серіалів Netflix в 2022 році
У новому сезоні Love Death + Robots Netflix сховав NFT. Розповідаємо як їх знайти 
У новому сезоні Love, Death + Robots Netflix сховав NFT. Розповідаємо, як їх знайти 
По темi
У новому сезоні Love, Death + Robots Netflix сховав NFT. Розповідаємо, як їх знайти 
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Зарплата працівників сфери IT в Україні — одна з найвищих.

Дізнавайтеся, куди під час війни айтішники витрачають гроші.

Читайте також
Netflix продовжує звільняти співробітників сотнями на тлі втрати передплатників
Netflix продовжує звільняти співробітників сотнями на тлі втрати передплатників
Netflix продовжує звільняти співробітників сотнями на тлі втрати передплатників
За мотивами серіалу «Гра в кальмара» запустять реаліті-шоу. Взяти участь зможе кожен, хто знає англійську. Вже кастинг
За мотивами серіалу «Гра в кальмара» запустять реаліті-шоу. Взяти участь зможе кожен, хто знає англійську. Вже кастинг
За мотивами серіалу «Гра в кальмара» запустять реаліті-шоу. Взяти участь зможе кожен, хто знає англійську. Вже кастинг
Лагідна українізація. Нові фільми, серіали та сервіси, що з'явилися українською мовою
Лагідна українізація. Нові фільми, серіали та сервіси, що з'явилися українською мовою
Лагідна українізація. Нові фільми, серіали та сервіси, що з'явилися українською мовою
Ще до війни багато сервісів почали додавати українську мову в інтерфейс, хоча навіть не всі українці про це здогадувалися. Зараз української стало ще більше. А ще солов'їною одразу дублюються нові серіали та фільми.
1 коментар
«Після пандемії Netflix опинився у власній версії «Гри в кальмара» і став жертвою свого ж успіху. Історія від СЕО Netflix Теда Сарандоса
«Після пандемії Netflix опинився у власній версії «Гри в кальмара» і став жертвою свого ж успіху. Історія від СЕО Netflix Теда Сарандоса
«Після пандемії Netflix опинився у власній версії «Гри в кальмара» і став жертвою свого ж успіху. Історія від СЕО Netflix Теда Сарандоса
Netflix остаточно пішов з рф. Росіяни плачуть та пишуть петиції про необхідність повернення якісного кіно. Тим часом СЕО Netflix Тед Сарандос каже, що він і компанія, яку він допоміг побудувати — переживе період поганих прибутків. З Сарандосом поспілкувалась журналістка The New York Times Морін Дауд. dev.ua наводить скорочений і адаптований переклад їхньої бесіди.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.