Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Валентин ШнайдерГаджети
9 червня 2025, 18:12
2025-06-09
YouTube посилив блокування AdBlock: Firefox більше не рятує
YouTube продовжує агресивну боротьбу з блокувальниками реклами: останнє оновлення закриває чинні лазівки, зокрема у Firefox. Глядачі скаржаться, але платформа не здається: або реклама, або підписка.
YouTube продовжує агресивну боротьбу з блокувальниками реклами: останнє оновлення закриває чинні лазівки, зокрема у Firefox. Глядачі скаржаться, але платформа не здається: або реклама, або підписка.
Платформа YouTube розпочала новий етап боротьби з блокувальниками реклами. Велика кількість користувачів повідомляє про чергову хвилю повідомлень на кшталт «Ad blockers are not allowed on YouTube» та «Ad blockers violate YouTube’s terms of service», які блокують відтворення відео. Про це пише 9to5Google.
Йдеться про вдосконалення системи виявлення AdBlock, що раніше мала суттєві прогалини, зокрема у Firefox, де можна було доволі легко оминути обмеження. Тепер, схоже, ці обхідні шляхи більше не працюють.
Попри постійний спротив із боку користувачів, YouTube лишається твердим: або ви дивитесь рекламу, або платите за Premium. Цю позицію платформа офіційно озвучила ще у 2023 році, запровадивши технології, які блокують відтворення відео при увімкненому блокувальнику. Але з того часу глядачі постійно намагаються знайти способи обійти систему — через розширення, користувацькі скрипти, або нестандартні браузери.
Проте Google вдосконалює інструменти виявлення. Судячи з численних скарг на Reddit, нова хвиля «банів» виявилась неочікуваною для багатьох, і викликала шквал обурення. Деякі користувачі закликають YouTube «змиритися», інші звинувачують компанію у надмірній монетизації. Але є й ті, хто нагадує: доходи від реклами йдуть безпосередньо авторам відео, тож блокування реклами шкодить саме їм.
Боротьба платформи з блокувальниками реклами
У 2024 році YouTube вже фіксував мільйони спроб обійти блокування реклами, і запустив масштабну кампанію з примусовим показом повідомлень про порушення правил. Водночас, кількість підписників YouTube Premium зросла, адже це поки що єдиний офіційний спосіб дивитися відео без реклами.
Варто очікувати, що «гра у квача» між YouTube і користувачами AdBlock триватиме й надалі, адже обидві сторони мають серйозну мотивацію: перші — прибуток, другі — комфорт.
Нещодавно компанія Google розпочала бета-тестування функції Lens у YouTube Shorts. Це дозволить користувачам шукати інформацію про обʼєкти у відео одним натиском: просто під час перегляду коротких роликів.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.