Олександр КузьменкоГаряченьке
1 листопада 2023, 13:22
2023-11-01
YouTube підтвердив, що розпочав «глобальну кампанію» боротьби з блокувальниками реклами. Користувачі з України вже також отримують попередження
Відеоплатформа YouTube розширює свої зусилля по боротьбі з блокувальниками реклами. Компанія «розпочала глобальні зусилля», щоб спонукати користувачів дивитися рекламу або спробувати YouTube Premium.
Відеоплатформа YouTube розширює свої зусилля по боротьбі з блокувальниками реклами. Компанія «розпочала глобальні зусилля», щоб спонукати користувачів дивитися рекламу або спробувати YouTube Premium.
Про це заявив менеджер з комунікацій YouTube Крістофер Лоутон у коментарі The Verge. Раніше користувачі почали стикатися з повідомленням, в якому вказано: «Відтворення відео заблоковано, якщо YouTube не внесено до списку дозволених сайтів або якщо блокувальник реклами не вимкнено». Воно також містить пропозицію дозволити рекламу або спробувати YouTube Premium.
До цього YouTube вже підтверджував, що блокує відео для користувачів з Ad block, але тоді Лоутон називав це лише «невеликим глобальним експериментом». Зараз YouTube розширив ці зусилля. За останні кілька тижнів все більше користувачів з встановленими блокувальниками реклами не змогли переглядати відео на YouTube.
Крістофер Лоутон стверджує, що «використання блокувальників реклами» порушує умови надання послуг платформи». Він додав, що «реклама підтримує різноманітну екосистему творців по всьому світу і дозволяє мільярдам людей отримати доступ до улюбленого контенту на YouTube».
Цього року YouTube вніс кілька змін у роботу реклами на своїй платформі. У травні компанія запровадила 30-секундну рекламу, яку не можна пропустити, у своєму телевізійному додатку, а пізніше почала експериментувати з довшими, але менш частими рекламними паузами на телебаченні.
YouTube, ймовірно, сподівається, що тривалі рекламні паузи заохотять більше користувачів підписатися на підписку YouTube Premium, але підвищення ціни на $2 і припинення дії дешевшого тарифного плану Premium Lite може зробити цей варіант менш привабливим.
Деякі користувачі з України вже повідомляли, що почали бачити повідомлення від Youtube, яке вказує на заборону використання Ad block.
Це розпалило дискусії в соцмережі X (Twitter) про етичність використання блокувальників реклами. Дехто з українських творців контенту вказав, що це позбавляє їх монетизації та шкодить розвитку, і ледь не прирівняв використання ad block до цифрового піратства. Проте таку думку поділяють не всі.
«Відоси на ютубі це творчість. Між автором та глядачем немає контракту і зобов’язань. Якщо твоя творчість подобається — ти отримаєш визнання. Ті хто сидить і розповідає що йому тут усі винні, і вчить як правильно дивитись відео на ютубі — звичайні нахабні єб*нтяї», — написав користувач X з ніком Бімстер. Він додав, що «глядач нікому нічого не винен.
Наразі YouTube Premuim в Україні коштує 99 грн на місяць. Підписка дає доступ до сервісів YouTube і YouTube Music без реклами, а також можливість користуватися ними у фоновому режимі й офлайн.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.