💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Історія в стилі IT-снобізму. Розробник, отримавши офер від роботодавця, попросив «почекати до вівторка». Рекрутерів це обурило: на чиїй стороні справедливість? 

IT-рекрутерка Софія Дрігола у LinkedIn розповіла історію, яка обурила роботодавця та посередника. Річ у тому, що розробник, якого хантила компанія після довгих пошуків потрібного спеціаліста, отримавши офер, попросив почекати із його однозначною згодою. Розповідаємо, навіщо це йому виявилось потрібно.

3 коментарі
Історія в стилі IT-снобізму. Розробник, отримавши офер від роботодавця, попросив «почекати до вівторка». Рекрутерів це обурило: на чиїй стороні справедливість? 

IT-рекрутерка Софія Дрігола у LinkedIn розповіла історію, яка обурила роботодавця та посередника. Річ у тому, що розробник, якого хантила компанія після довгих пошуків потрібного спеціаліста, отримавши офер, попросив почекати із його однозначною згодою. Розповідаємо, навіщо це йому виявилось потрібно.

 «Так от: працюємо над вакансією FrontEnd Vue.js. Клієнт давній —  2+ роки разом. Кандидати хороші. Але раптом знаходимо зі-ронь-ку. Клієнт у захваті.  Заради кандидата змінюємо процес, за його ж запитом робимо додаткові дзвінки зі всіма хайринг менеджерами додатково. Відправляємо офер», — описує Софія.

Після цього кандидат попросив у рекрутера додаткові дзвінки, щоб проговорити офер. Врешті, за словами рекрутерки, фактично пропозицію він прийняв, залишилось узгодити деталі та день виходу. 

«Відправляємо йому оновлену версію та просимо надати зворотний зв’язок — типу „I agree“, і т. д. А далі, вгадайте що? До вечора кандидат озвучує з десяток приводів, чому не може відповісти на листа. А вже о 20:00 врочисто сповіщає, що він чекає на ще один офер від іншої компанії. Питає, чи можемо ми почекати до вівторка. Чи варто казати, що ми, одноголосно з клієнтом, вирішили відкотити пропозицію?». — зазначає Софія.

Зробіть хайринг ефективним — заходьте на jobs.dev.ua і закривайте швидко найгарячіші позиції

Вона зробила висновки із ситуації, що склалася.

  1. Хепіенд: зрештою, в команду найняли вмотивовану класну людину.
  2. Іронія: рекрутери оновили тексти вакансії, і вищезгаданий герой вже двічі відгукнувся, бо шукає роботу.
  3. А ще є мораль. «Любі кандидати, не треба так. Усі ми зараз одне ціле. І коли зайвий раз вирішите втнути якийсь непорядний прикол — знайте, що це формує думку не лише про вас, але й про ринок українських кандидатів в цілому», — зазначила Софія. Вона додала, що її допис — про те, що непрозора комунікація і недотримане слово псують репутацію. У випадку з іноземним клієнтом — українцям в цілому. 

У коментарях думки айтішників розділилися — хтось підтримав кандидата, хтось — рекрутера, а хтось згадав подібні випадки із власного досвіду або ж запропонував на місце розробника себе. 

Ось найцікавіші коментарі. 

Більше думок стосовно ситуації можна переглянути тут. 

«Це жарт чи реально хтось таке прислав?» або «Це ж ціла місячна робота». У мережі обговорюють тестове завдання для UI/UX дизайнера: що не так
«Це жарт, чи реально хтось таке прислав?», або «Це ж ціла місячна робота». У мережі обговорюють тестове завдання для UI/UX дизайнера: що не так
По темi
«Це жарт, чи реально хтось таке прислав?», або «Це ж ціла місячна робота». У мережі обговорюють тестове завдання для UI/UX дизайнера: що не так
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
0

Звісно, задля обʼєктивної оцінки ще б трохи деталей та думку іншої сторони. Але, камон, серйозно? Рекрутер не розуміє, що кандидати водночас можуть розглядати більш ніж одну пропозицію і не вважати саме вашу розчудову компанію найпривабливішою або просто вагатися? І що це абсолютно нормальна та максимально розповсюджена ситуація? Та й ще після того, як кандидат про це каже безпосередньо - ображено переривати комунікацію та розповідати всім навколо про його непорядність? Любі рекрутери, не треба так. Бо це виглядає, десь як «танцюй для нас, кандидат, поки ми думаємо, чи ти достатньо гарний» та псує репутацію українських рекрутерів в цілому. Гадаю, не треба нагадувати про незрівняно більшу кількість випадків, коли кандидат витрачає просто купу свого особистого (!) часу на тестові, тижнями чи навіть місяцями чекає на відповідь після інтервʼю, або взагалі не отримує відповіді від рекрутера просто ніколи? Звісно, не треба - бо сьогодні, на жаль, це такі реалії ринку. Компанія обирає найкращого серед наявних кандидатів, що намагаються довести свою «найкращість». Так от, якщо раптом це для когось сюрприз - кандидат так само обирає компанію з наявних варіантів. І не треба зверхньо ображатися, коли виявляється, що і вам треба іноді трохи подоводити свою «найкращість». Ми ж усі зараз одне ціле, чи не так?

Bohdan Loshynskyj
Confirmed verification
Bohdan Loshynskyj StarWind®, Backend Developer
0

Як на мене, рекрутер виявився занадто високої думки про себе. Та й взагалі було б добре, якби всі рекрутери вели себе адекватно і розуміли, що кандидат не завжди буде кидатися на перший же запропонований офер, абсолютно так само як рекрутер не буде кидати офер першому ж знайденому кандидату. Всі в рівних умовах і роботодавцю потрібні робітники так само, як і навпаки.

0

Коли ринок був переповнений вакансіями, рекрутери нили що їх ігнорують, теперь ниють що людина надто довго думає і не кидається на вакансію. Ніколи люди цієї професії не дивляться наперед. З таким відношенням, коли ринок знову наповниться, будуть у лице плювати. Кандидат ще молодець, все чесно сказав і сроки оговорив. Я коли приймав рішення просто гасився і не читав повідомлення =) Не горжуся цим, і іншим не раджу так робити.