Zoom проводить ребрендинг та стає ШІ-компанією: що про це відомо
Zoom проводить ребрендинг та змінює фокус компанії, щоб залишатися конкурентоспроможним у Big Tech після буму під час пандемії.
Zoom проводить ребрендинг та змінює фокус компанії, щоб залишатися конкурентоспроможним у Big Tech після буму під час пандемії.
Тепер Zoom більше не хоче бути відомим завдяки відео, оскільки працівники повертаються в офіси, а більші та багатші на ресурси конкуренти, такі як Google, Microsoft та Slack, пропонують відео як функцію офісних пакетів, за які платять компанії.
Тож, компанія змінила назву, прибравши слово Video. Тепер це просто Zoom Communications Inc — робоча платформа для людського спілкування на основі штучного інтелекту, пише The Verge.
Компанія пропонує власне повноцінне рішення Zoom Workplace з додатками для підвищення продуктивності в стилі Google і Microsoft Office, бізнес-клієнт електронної пошти тощо.
Крім того, у жовтні був запущений ШІ-компаньйон Zoom 2.0 з покращеними інструментами підбиття підсумків та допомоги, який «перетвориться на повністю настроюваного цифрового двійника, оснащеного вашими інституційними знаннями, звільнивши цілий день роботи і дозволивши вам працювати лише чотири дні на тиждень», сказав генеральний директор Ерік Юань.