💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Electronic Arts звільняє 670 співробітників і скасовує гру за мотивами серіалу «Мандалорець»

Велика ігрова компанія Electronic Arts планує звільнити близько 5% штату (близько 670 співробітників) у спробі реструктуризувати фірму та змінити свою операційну модель. Як це вплине на ігри EA.

Залишити коментар
Electronic Arts звільняє 670 співробітників і скасовує гру за мотивами серіалу «Мандалорець»

Велика ігрова компанія Electronic Arts планує звільнити близько 5% штату (близько 670 співробітників) у спробі реструктуризувати фірму та змінити свою операційну модель. Як це вплине на ігри EA.

Всього кілька днів тому Electronic Arts оголосила про «невелику хвилю» звільнень після закриття двох мобільних ігор. Також стало відомо, що компанія планує «відійти» від розробки ліцензійної інтелектуальної власності, яка, на думку компанії, «не матиме успіху в мінливій індустрії», пише Insider Gaming.

Тепер стало відомо, що загалом EA має намір звільнити 5% своєї робочої сили. Підраховано, що ця хвиля зачепить майже 700 працівників.

CEO Electronic Arts підкреслив, що бажання відійти від розробки ліцензійної інтелектуальної власності  не вплине на ігри, які зараз перебувають у виробництві, а саме про супергероїв Marvel Чорну Пантеру та Залізну Людину.

«Цей більший фокус дозволяє нам стимулювати творчість, прискорювати інновації та подвоювати наші найбільші можливості — включаючи нашу власну інтелектуальну власність, спорт та масові онлайн-спільноти — щоб надавати розваги, яких гравці хочуть сьогодні та завтра», — сказав генеральний директор компанії Ендрю Вілсон.

Однак EA скасувала гру від першої особи за франшизою"Зоряні війни» від Respawn Entertainments. Раніше інсайдери повідомляли, що вона була заснована на мисливцеві за головами з успішного серіалу «Мандалорець».

За словами джерел, у грі гравцеві належало взяти під контроль мандалорського мисливця за головами, який подорожуватиме галактикою. Джерела описали гру як «дуже динамічну», яка винагороджує гравців, які грають у такому стилі; наприклад, здоров’я гравця буде відновлюватися в основному на основі послідовних вбивств.

Водночас робота над третьою частиною успішної серії ігор Star Wars Jedi продовжиться.

У межах скорочень EA також повідомила, що закриває свою студію Ridgeline, розробника, відповідального за однокористувацьку частину Battlefield.

Розробка однокористувацького контенту для Battlefield переходить до Criterion, студії, більш відомої за франшизами Burnout та Need For Speed. Однак вона вже працювала над невеликими частинами Battlefield V та Battlefield 2042.

Стверджується, що ця реструктуризація, включаючи скорочення штату, обійдеться Electronic Arts у $165 млн. Ця хвиля призведе до того, що загальна кількість працівників EA, звільнених за останній рік, становитиме близько 11% від усієї компанії.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Sony скорочує 8% персоналу свого ігрового підрозділу — близько 900 співробітників. Звільнення торкнуться навіть відомих студій які роблять хіти для PlayStation
Sony скорочує 8% персоналу свого ігрового підрозділу — близько 900 співробітників. Звільнення торкнуться навіть відомих студій, які роблять хіти для PlayStation
По темi
Sony скорочує 8% персоналу свого ігрового підрозділу — близько 900 співробітників. Звільнення торкнуться навіть відомих студій, які роблять хіти для PlayStation
В IT-компанії Playtika ймовірно пройшли великі звільнення які могли зачепити близько 100 співробітників в українських офісах
В IT-компанії Playtika, ймовірно, пройшли великі звільнення, які могли зачепити близько 100 співробітників в українських офісах
По темi
В IT-компанії Playtika, ймовірно, пройшли великі звільнення, які могли зачепити близько 100 співробітників в українських офісах
UPD. Компанія Gameloft з офісом у Львові звільняє фахівців які не впливають напряму на прибуток
UPD. Компанія Gameloft з офісом у Львові звільняє фахівців, які не впливають напряму на прибуток
По темi
UPD. Компанія Gameloft з офісом у Львові звільняє фахівців, які не впливають напряму на прибуток
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.