🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Вікторія ГорбікРабота
15 ноября 2024, 08:00
2024-11-15
Гірка правда про бізнес-аналіз, або 10 прикладів від досвідченого фахівця, коли на початку може захотітися покинути БА
Володимир Голубенко, бізнес-аналітик із більш ніж 3-річним досвідом роботи, поділився своїм баченням гіркої правди в професії для фахівців, які тільки заходять у світ Business Analyst. Чи згодні з його тезами інші БА?
Ось що трапиться, на думку Володимира Голубенка, з тими, хто вирішив стати бізнес-аналітиком:
Вам буде здаватися, що ви все робите не так.
Вам будуть асайнити завдання, на які ви будете витрачати офігенно багато часу, щоб їх закрити.
Ви будете робити багато помилок, і клієнти будуть це бачити.
Ваша документація буде далекою від ідеалу.
Вам частенько доведеться працювати вихідними або вставати раніше, щоб раніше починати роботу.
Будь-який аутсорс (і не тільки) проєкт може закритися в будь-який момент, залишивши вас без роботи.
Вам доведеться виступати перекладачем між замовником і командою, і при цьому кожна зі сторін буде вважати, що саме ви погано передали їх вимоги.
У 90% випадків, коли клієнт каже, що «все просто», вас чекає 1-2 неділі додаткового дослідження і з’ясування деталей.
Вам часто доведеться змінювати підхід, інструменти, і навіть стиль комунікації залежно від проєкту та замовника.
Часто вимоги будуть змінюватись «в останній момент», і вам доведеться адаптуватися до цього й перероблювати вже виконану роботу.
Володимир Голубенко додав — для того, щоб зрозуміти, що на практиці все трохи інакше, ніж було в теорії, йому знадобилось близько року. «На розуміння всіх речей пішов десь рік, але деякі речі відразу стали проявлятися», — написав він.
Business Analyst Денис Бобильов додав у коментарях, що перші 5 пунктів більш апплікабл до першого року, з рештою можна жити. «Пункт 8 — мій топ, так і бачу — це дуже стрейт форвард, і потім такий собі айсберг», — пише він.
«Команда побачить одну невраховану деталь, яку ви упустили, але ніхто ніколи не дізнається, скільки ви врахували нюансів, скільки передбачили можливих варіантів, помилок і всього. Бо ніхто не бачить помилок яких вдалося уникнути», — зазначила бізнес-аналітикиня Лера Коломієць.
Business Analyst Олена Яновська додала: «Ви завжди будете писати не достатньо чітко вимоги: одному сеньйору не буде вистачати детального розпису того, що зображено на дизайні, іншому буде забагато опису того ж самого завдання».
#Всратівакансії. ТОП-5 предложений о работе, над которые высмеивают айтишники
Количество вакансий в IT с началом войны сократилось, но шедевров среди них не стало меньше. dev.ua обычно попросит дизайнера Анну Лазурко, которая регулярно публикует в своем LinkedIn вакансии со странными и корявыми описаниями и требованиями, делать подборку из таких «шедевров». Вот здесь можно почитать первую, вторую и третью подборку.
Нынешняя подборка создана dev.ua с помощью хорошо известного в LinkedIn хэштега #сратовакансии. Наслаждайтесь!
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему, чтобы устроиться маркетологом в IT-компанию: 30 вопросов и советы от опытного специалиста
Джунов, которые ищут работу, проходят кучу собеседований и получают отказы вместо офер, во время войны стало больше. А все потому, что к собеседованиям необходимо тщательно готовиться. dev.ua начинает серию материалов о том, что нужно знать джунам для прохождения собеседования и получения вожделенного офера от первого работодателя.Маркетинг специалист IT-компании Universe Екатерина Скрипка рассказала, что нужно знать и как удачно пройти собеседование в IT-компанию начинающим маркетологам.
«Я выгорела настолько, что уже не могла смотреть на компьютер». История QA-инженера о больших деньгах, нелепых покупках, выгорании и дауншифтинге
Хмельницкая Елена Шелина ― айтишница, которая настолько выгорела на работе, что решила покинуть IT-сферу и коренным образом изменить свою жизнь. За 9 лет работы в IT девушка прошла все ступени карьерного роста, сменила несколько компаний и даже направлений. Но проснувшись однажды утром, решила, что больше не сможет выполнять свою работу качественно. Девушка переехала в деревню, завела хозяйство и полностью сменила профессию. Рассказываем ее историю.
«Вряд ли можно верить фидбекам компаний». Тестовое в IT: делать или не делать? Отвечают айтишники
Дизайнер Анна Лазурко пожаловалась в LinkedIn, что ни одна компания, в которую она делала тестовое, не предоставила фидбек по ее просьбе или без него. «Получили, заигнорили на неделю-две, а затем „двигаемся с другим кандидатом“. Это вообще единственная фраза, которой мне отказывают. Как понять, что ты делаешь что-то не так и не то, когда нет ни одного фидбека?» — спросила разочарованная специалист.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале