Андрій Провізіон

Оптимізація скріншотів: 7 кроків, що гарантовано збільшать завантаження додатка

Description

Привіт, друзі! Я — Андрій Провізіон, CEO агенції мобільного маркетингу ASO.Marketing. Наша мета — зробити додатки клієнтів лідерами у пошуку App Store та Google Play, збільшити їхні органічні завантаження та дохід. І одним зі способів досягнення цього є оптимізація скріншотів та графіки.

У цій статті я поділюся досвідом та порадами щодо створення та покращення скріншотів. Розповім про можливі нюанси та дам відповідь на питання: «Чи дійсно скріншоти — це про дизайн?»

Пам’ятайте, навіть коли скріншоти застосунку вже мають достатньо високу конверсію, тобто коли після перегляду скріншотів більшість користувачів приймають рішення завантажити додаток, завжди є куди рости! Тому я раджу пробувати нові цікаві підходи в оптимізації та дизайні.

Читати далі

5 основних каналів для успішного просування мобільного застосунку

Description

На звʼязку Провізіон Андрій, засновник агенції мобільного маркетингу ASO.Marketing. У цій статті хочу поділитися з вами корисними лайфками, які допоможуть більшій кількості користувачів побачити ваш додаток у сторах. Поїхали!

Сьогодні ринок мобільних додатків — це доволі динамічне поле бою за увагу користувачів. Він розвивається з неймовірною швидкістю та має неабиякий потенціал, зокрема й для українців. Ринок мобайлу в Україні стає дедалі більш конкурентоспроможним. Зокрема, за прогнозами App Annie, у 2024 році український ринок мобільних апок сягне $150 млн, що на 18% більше, ніж у 2023 році. А отже, він дає нам усі можливості проявитися та досягти визнання у світовій IT-індустрії.

Читати далі