Oleksandr Konivnenko

Як створити власний аналітичний інструмент? Гайд від Netpeak на прикладі аналітики для Telegram Ads

Description

Реклама в Telegram стрімко набирає обертів, але за цим успіхом завжди приховані певні виклики, одним із яких є ефективне управління даними. Як упоратися з великими обсягами інформації та перетворити їх на дієві стратегії? Це питання постає перед кожним маркетологом.

Читати далі

Ключові звіти з Cloud-аналітики, необхідні кожному CEO. Погляд експерта Netpeak

Description

Сучасний маркетинг неможливий без ефективної аналітики даних. Дослідження, проведене Synergy Research Group, показало, що 98% організацій використовують хмарні сервіси у різних масштабах, а загальні витрати на публічні хмари прогнозуються на рівні $678,8 млрд вже у 2024 році, що свідчить про стійке зростання хмарних технологій.

Основні напрямки де використовують хмарні сервіси — це середовища та платформи для розробки продуктів, робота з даними та кібербезпека.

Читати далі

Продуктова аналітика & Data-driven підхід: як автоматизувати процеси вашого бізнесу. Досвід Netpeak

Description

Сьогодні Data-driven підхід є ключовим при просуванні й розвитку продукту. Цей підхід передбачає прийняття рішень на основі аналізу масиву даних, який допомагає краще зрозуміти як поводяться ваші клієнти. І вже на основі сформованого розуміння приймати рішення по його розвитку, ключовим напрямкам та інвестиціям.

Читати далі