Владислав Кальніченко

Дослідження, яке має робити Product Marketing Manager

Description

Зі свого досвіду знаю, що спершу потрібно запитати себе: «Чи достатньо нам даних для прийняття того чи іншого рішення?». Якщо бачимо, що даних недостатньо, ми шукаємо джерела для їх отримання. Наприклад, якщо зрозуміли, що без дослідження не обійтися, відповідаємо на наступне питання — «Чи достатньо нам інформації від нашої бази користувачів, чи варто звернутися до зовнішньої аудиторії?».

Читати далі

Від ідеї до запуску: як створити новий застосунок

Description

У кожного бізнесу існує виклик, який постійно нагадує про себе — де шукати нові можливості для подальшого росту та розвитку? Цей виклик змушує переглядати підходи, шукати та випробовувати нові ідеї та рішення. Саме в такому контексті переді мною було поставлено завдання дослідити та розробити новий застосунок, який мав би не тільки відповідати потребам споживачів, але й відкривати нові шляхи для розвитку бізнесу.

Читати далі