Alla Kovshova

Маркетинг в ІТ: нові виклики, нові можливості

Description

Через велику конкуренцію і динамічність, IT-компанії стикаються з різними проблемами у сфері маркетингу. Для їхнього вирішення IT-компаніям важливо розвивати гнучкі маркетингові стратегії, слідкувати за технологічними та ринковими тенденціями, а також інвестувати в освіту свого персоналу в галузі маркетингу. 

Ринок IT-продуктів і послуг постійно зростає і тяжіє до диверсифікації — з’являється все більше нових спеціалізованих стартапів, продуктів і розробок. Маркетологи в IT намагаються зосередитися на важливості відносин з клієнтами та постійному вдосконаленні продуктів та послуг, щоб відповідати зростаючим вимогам ринку. Які підходи можуть допомогти досягти успіху в маркетинговій стратегії IT-компанії чи продукту?

Читати далі