🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

В українській 4A Games прокоментували співпрацю з російським письменником Глуховським і розповіли, як війна вплинула на наступну частину Metro

Українсько-мальтійська студія 4A Games опублікувала повідомлення з нагоди 15 річниці серії ігор Metro, яка базується на творах російського письменника Дмітрія Глуховського і розповідає про постапокаліптичну росію майбутнього після ядерної війни.

Залишити коментар
В українській 4A Games прокоментували співпрацю з російським письменником Глуховським і розповіли, як війна вплинула на наступну частину Metro

Українсько-мальтійська студія 4A Games опублікувала повідомлення з нагоди 15 річниці серії ігор Metro, яка базується на творах російського письменника Дмітрія Глуховського і розповідає про постапокаліптичну росію майбутнього після ядерної війни.

В 4A Games, яку сформували колишні розробники S.T.A.L.K.E.R., котрі покинули студію GSC Game World, розповіли, що 20 років тому їх надихнув роман Глуховського і вони заснували власну студію та розпочали роботу над першою грою Metro.

«Багато хто з команди розробників тут, в 4A Games, бачив, як розвивалася гра Metro протягом останніх 15 років. Дивовижно бачити, як зі сторінок роману вона перетворилася на повністю реалізовану гру, через постійно вдосконалювані сиквели, а тепер — на глобальну франшизу з мільйонами гравців», — йдеться в повідомленні 4A Games.

В студії відзначили, що команда першої гри складалася з 60 осіб у 2010 році, тоді як над новою частиною працює вже понад 200 у двох локаціях. У Києві, де базується 150 розробників, та штаб-квартирі в Слімі, Мальта, після розширення у 2014 році. Вон працюють над двома AAA-проєктами — наступною частиною Metro, та новим неанонсованим тайтлом. 

«Ми хочемо запевнити вас, що робота над обома нашими проєктами триває, попри ракетні удари, сирени повітряної тривоги та терор, що все ще панує в Україні. Ці обставини неймовірно складні, ситуація залишається небезпечною і непідконтрольною нам, але наразі ми перебуваємо у максимальній безпеці, і ми хочемо заспокоїти ваші очікування щодо розкриття назви наступного Метро, воно буде готове тоді, коли буде готове», — зазначили розробники.

В 4A Games заявили, що повномасштабне російське вторгнення змінило те, як вони хотіли розповісти історію наступної гри Metro.

«Оскільки мистецтво стало життям для багатьох наших розробників в Україні, ми використали цей життєвий досвід для створення ще більш похмурої історії, а теми, які вже були присутні в Metro, стали ще більш очевидними та важливими. Конфлікти, боротьба за владу, жахи тиранії та ціна свободи стали частиною нашого життя за останні 3 з гаком роки, ми все ще живемо і працюємо в цей воєнний час, і це неминуче впливає на ігри, які ми створюємо», — стверджують розробники. 

За їх словами, Metro завжди мала «жорстку, політичну, антивоєнну та часто емоційну історію» і ці теми продовжуватимуться завдяки «постійній співпраці з творцем франшизи, письменником та активістом Дмітрієм Глуховським». У 4A Games пояснили, що Глуховський» завжди виступав проти війни в Україні з самого початку» і назвали це «мужнім рішення для будь-якого росіянина», який був засуджений до заочного тюремного ув’язнення.

У серпні 2023 року Дмітрій Глуховський був заочно засуджений російським судом до 8 років позбавлення волі за «свідомо неправдиві відомості про збройні сили росії».

«Ми пишаємося тим, що він є нашим другом і співавтором, коли ми разом розповідаємо цю наступну, як ніколи актуальну главу Metro», — зазначили в 4A Games.

Нагадаємо, що за попередніми повідомленнями, наступна гра серії Metro відбуватиметься у російському сетингу і може повернути гравців до москви. Хоча конкретні деталі залишаються обмеженими, відомо, що розробка розпочалася ще у 2020 році, але у 2022 році проєкт було перезапущено.

Раніше відомий український розробник відеоігор Андрій Прохоров, який стояв за розробкою S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl та серії ігор Metro, розповів про своє бачення цих франшиз зараз. Він сказав, що пишається Metro: Exodus і вважає її найкращим, що встиг зробити до відходу від ігрової індустрії. 

«Що б хотілося зробити краще? Хммм, шкодую, що не вмовили видавця начальником канібалів у Ямантау зробити путіна, який мав здохнути під столом, верещачи про помилування… Можливо, це б вплинуло на ноосферу, і воно б уже здохло і не розв’язало війну», — заявив український Прохоров.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
В 4A Games спростували що її українська студія отримала ребрендинг. Команда розробників в Україні продовжує працювати над новою частиною Metro
В 4A Games спростували, що її українська студія отримала ребрендинг. Команда розробників в Україні продовжує працювати над новою частиною Metro
По темi
В 4A Games спростували, що її українська студія отримала ребрендинг. Команда розробників в Україні продовжує працювати над новою частиною Metro
Embracer Group підтвердила що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
Embracer Group підтвердила, що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
По темi
Embracer Group підтвердила, що українська 4A Games залишиться в її складі. Раніше студію могла викупити Saber Interactive з російським корінням
Студія Reburn сформована українськими розробниками серії Metro офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
Студія Reburn, сформована українськими розробниками серії Metro, офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
По темi
Студія Reburn, сформована українськими розробниками серії Metro, офіційно анонсувала свою дебютну гру La Quimera. Над її сюжетом працює режисер Ніколас Віндінг Реф
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.