💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

«Це йо**на маячня». Актор GTA V розкритикував ШІ-чат-бот, який використовує його голос

Актор озвучення Grand Theft Auto V Нед Люк, який зіграв Майкла Де Санту в грі, назвав «йо**ною маячнею» чатбота ШІ-компанії WAME, яка використала його голос.

Залишити коментар
«Це йо**на маячня». Актор GTA V розкритикував ШІ-чат-бот, який використовує його голос

Актор озвучення Grand Theft Auto V Нед Люк, який зіграв Майкла Де Санту в грі, назвав «йо**ною маячнею» чатбота ШІ-компанії WAME, яка використала його голос.

Про це він написав в X (Twitter) звертаючись до WAME, яка займається розробкою штучного інтелекту і просуває чат-бот, який дозволяє користувачам вести «реалістичну голосову розмову з Майклом Де Сантою», передає IGN.

Після звернення Люка WAME швидко видалила чат-бот і заявила, що «цей інцидент підкреслив складний взаємозв’язок між розвитком технології ШІ та етичними й правовими аспектами».

У своєму дописі актор не добирав слова. «Це йо**на маячня, WAME. Немає нічого крутого в тому, щоб обдирати людей за допомогою якоїсь відстійної комп’ютерної обробки мого голосу. Не витрачайте свій час на це сміття», — написав Нед Люк.

У своїй відповіді він також тегнув студію-розробника Grand Theft Auto, і профспілку акторів Screen Actors Guild — Американську федерацію артистів телебачення і радіо (SAG-AFTRA).

«У світлі нещодавньої суперечки навколо використання голосу пана Неда Люка в нашому додатку, ми в WAME хочемо висловити наше глибоке розуміння і занепокоєння. Цей інцидент підкреслив складний взаємозв’язок між розвитком технології штучного інтелекту та етичними і правовими аспектами», — йдеться в повідомленні WAME.

У компанії заявили, що зобов’язуються захищати права акторів озвучення і творців, одночасно просуваючи етичні практики ШІ. «Ми вважаємо, що ця суперечка є ключовим моментом у гармонізації технології ШІ з відповідними правовими нормами», — додали у WAME.

Випадок Неда Люка, лише один з останніх у довгій низці акторів озвучення відеоігор, які говорять про загрозу штучного інтелекту і розповідають про те, як він впливає на них. Актор озвучення Даг Кокл, який озвучив Геральта у «Відьмаку» нещодавно заявив, що ШІ «неминучий», але «небезпечний».

Відеоігри в останні роки перебувають у складних відносинах зі штучним інтелектом. Наприклад, компанія Embark Studios, розробник популярного шутера The Finals, зазнала критики за використання озвучки зі штучним інтелектом від безлічі акторів і навіть інших розробників. Embark заявила, що «створення ігор без акторів не є кінцевою метою», і стверджує, що для своїх ігор вона використовує поєднання як записаних звукових голосів, так і звуку, згенерованого за допомогою інструментів штучного інтелекту для перетворення тексту в мову.

Водночас CEO українського стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Проблема не в ШІ. Проблема в людях які використовують ШІ». Актор який озвучив Геральта у The Witcher 3 розповів про своє ставлення до технології
«Проблема не в ШІ. Проблема в людях, які використовують ШІ». Актор, який озвучив Геральта у The Witcher 3 розповів про своє ставлення до технології
По темi
«Проблема не в ШІ. Проблема в людях, які використовують ШІ». Актор, який озвучив Геральта у The Witcher 3 розповів про своє ставлення до технології
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
По темi
Актори озвучки допомогли створити ШІ-згенеровані голоси для коментаторів у грі The Finals
EA запатентувала систему яка дозволить гравцям самим озвучувати ігрових персонажів
EA запатентувала систему, яка дозволить гравцям самим озвучувати ігрових персонажів
По темi
EA запатентувала систему, яка дозволить гравцям самим озвучувати ігрових персонажів
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
По темi
CD Projekt Red заборонила росіянам робити фанатську озвучку Cybeprunk 2077: Phantom Liberty за допомогою ШІ
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.