💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Миколаївська IT-компанія Alpha Serve, що працює з Atlassian та ServiceNow, з 24 лютого збільшила штат у півтора раза і не планує зупинятися

Продуктова IT-компанія Alpha Serve з Миколаєва з початку повномасштабного вторгнення зросла у півтора раза — компанія найняла 13 фахівців, і навіть окупація сусідніх регіонів, не злякали команду, а навіть мотивували працювати продуктивніше. Alpha Serve випустила чотири нових продукти на трьох нових маркетплейсах, та суттєво зросла в продажах, попри початок повномасштабної війни в Україні. 

Розповідаємо, як живеться нині локальній продуктовій компанії, та які корективи внесла війна у роботу айтівців.

1 коментар
Миколаївська IT-компанія Alpha Serve, що працює з Atlassian та ServiceNow, з 24 лютого збільшила штат у півтора раза і не планує зупинятися

Продуктова IT-компанія Alpha Serve з Миколаєва з початку повномасштабного вторгнення зросла у півтора раза — компанія найняла 13 фахівців, і навіть окупація сусідніх регіонів, не злякали команду, а навіть мотивували працювати продуктивніше. Alpha Serve випустила чотири нових продукти на трьох нових маркетплейсах, та суттєво зросла в продажах, попри початок повномасштабної війни в Україні. 

Розповідаємо, як живеться нині локальній продуктовій компанії, та які корективи внесла війна у роботу айтівців.

Крізь терни до визнання

У невеличкому затишному офісі Alpha Serve у Миколаєві, що працює на ринку з 2003 року, народжуються продукти, які використовують відомі компанії та установи з усього світу з різних індустрій — банки, телекомунікаційні компанії, автопромисловість, страхові тощо. Влітку офіс компанії в Миколаєві розбомбили окупанти, проте Alpha Serve не зламалася, і релокувала бізнес, відкривши новий офіс в українській столиці, де успішно працює нині.

Мало хто знає, що, аби знайти свою нішу, компанія довго працювала як аутсорсер та аутстафер. Так, після 15 років роботи у сервісній ніші, наприкінці 2018 команда Alpha Serve випустила перший власний застосунок на Atlassian Marketplace. А вже з осені 2021 року закрила всі аутсорс-контракти та працює виключно над розробленням власних застосунків для різних маркетплейсів. 

Анна Одринська, директор зі стратегічного розвитку Alpha Serve
Серед продуктів компанії — застосунки/плагіни для B2B програмного забезпечення, які розширюють його функціональні можливості. «Наша спеціалізація — це business intelligence connectors. Наші продукти дозволяють легко і швидко інтегрувати професійний софт (наприклад, Jira або ServiceNow) з програмами для бізнес-аналітики — такими як Power BI або Tableau.

Наразі компанія має власні продукти та успішно працює на Atlassian, ServiceNow, Zendesk, monday.com і Shopify. 

Воєнні реалії

До війни в миколаївському офісі компанії працювала третина команди. Усі інші працювали віддалено — хтось в Україні, кілька людей — з-за кордону.   

Та ранок 24 лютого змусив шукати варіанти для безпечної роботи попри наявність офісу. 

— Перші тижні всі в Україні переміщувались і намагались облаштуватись певним чином і зрозуміти, що робити далі. Ніхто не покинув компанію у зв’язку з повномасштабною війною. Троє колег із початку березня пішли в ЗСУ. Ми продовжуємо платити їм винагороду в повному обсязі. Тобто, з точки зору командних ресурсів у нас в один тиждень із робочих процесів випало троє сильних девелоперів, один із яких тім лід, — розповідає Одринська.

Коли ж команда оговталася від подій, стало зрозумілим, що ті, хто не в ЗСУ, мають продовжувати працювати — бо це те, що ми як компанія наразі можемо робити для перемоги. 

Додатковою мотивацією для айтішників стало те, що компанія працює на глобальних ринках, і у клієнтів немає війни, вони продовжують нестись вперед згідно з планом. «Як же ми просто „випадемо“ і нівелюємо результати двох попередніх років, якщо не продовжимо працювати в межах можливостей?», — поставили собі питання в компанії.

— Сконцентрувавшись на роботі, Alpha Serve випустили всі заплановані на 2022 рік нові продукти, вийшли на три нові маркетплейси — як і планували. «Це було важко, але чесно кажучи робота сильно об'єднувала, команда тримала моральний дух, — каже Анна.

За рік до команди Alpha Serve долучилися ще 13 людей — розширили команду розробників та маркетинговий напрям. Наймали переважно українців. «Ми цілеспрямовано шукали тільки наших, попри всі бізнес ризики. Коли ми звертались по допомогу до рекрутингових агенцій, вони були дуже здивовані, що ми шукаємо людей з України й в Україні, бо зазвичай після 24 лютого було навпаки, і компанії намагались усіляко диверсифікуватись або взагалі релокуватись до інших країн», — розповідає HR менеджер Катерина Сторожук.

Ставка на своїх

Фокус на українцях в компанії пояснюють наступними факторами: 

По-перше, Alpha Serve — українська компанія, в якій працюють переважно українці, тому тут розуміють реальну ситуацію в країні  щодо доступності та можливості працювати.

По-друге, люди які змогли організувати собі належні умови для роботи в Україні, є потенційно високоорганізованими та відповідальними.

По-третє, компанія веде бізнес як українська компанія і юрособа, а оскільки наразі розрахунки з іноземними контрагентами та валютні платежі ускладнені, є певні виклики для того, аби  офіційно виплачувати працівникам або контрагентам з-за кордону. 

— По-четверте, Alpha Serve — це продуктова компанія, що  розробляє, розвиває та продає власні продукти, які працюють або на власній інфраструктурі клієнтів, або на хмарній інфраструктурі AWS з відповідними бекапами в декількох країнах. «Тобто, в Україні у нас команда, яка розробляє, підтримує та просуває продукти, але розподіленість команди та налаштовані процеси дозволяють не припиняти операційну діяльність в будь-яких умовах. Ми не приховуємо це від клієнтів, маємо consistency plan, тому це дає змогу продовжувати працювати, залучати нових клієнтів, — пояснює Одринська.

Катерина Сторожук, HR менеджер Alpha Serve
Ще один фактор — закриття кордонів для чоловіків, завдяки чому ринок праці в IT змінився. «Наразі пропозиція суттєво перевищує попит, і це стосується не лише технічних спеціалістів, але й маркетологів або спеціалістів із підтримки клієнтів.

Такий проукраїнський фокус компанія витримуватиме і надалі. «Ми як роботодавець зацікавлені не лише у спеціалістах із відповідними hard skills, але також звертаємо велику увагу на збіг цінностей та на soft skills. Для нас важливо залучати людей, які потенційно можуть працювати та зростати з нами довгостроково, людей, яким цікавий саме наш проєкт і наші продукти», — каже директор зі стратегічного розвитку Alpha Serve.

Тож компанія зростатиме і надалі. Наразі в компанії є відкриті позиції для розробників, і їхній список буде розширюватися.  

Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення

Коментар прихований за порушення правил коментування.