💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Ubisoft має найбільшу кількість спеціалістів серед ігрових компаній в Україні — дослідження

За даними дослідження Gamedev DOU, найбільше співробітників в Україні мають такі ігрові компанії: Ubisoft, Plarium і Playtika. Ubisoft також опинилася серед лідерів за кількістю технічних спеціалістів.

Залишити коментар
Ubisoft має найбільшу кількість спеціалістів серед ігрових компаній в Україні — дослідження

За даними дослідження Gamedev DOU, найбільше співробітників в Україні мають такі ігрові компанії: Ubisoft, Plarium і Playtika. Ubisoft також опинилася серед лідерів за кількістю технічних спеціалістів.

Про дослідження

Воно засноване на загальній кількості спеціалістів у цих компаніях, платформах, на яких вони присутні, й іграх, які випускають. Тут враховані фахівці в Україні, а також ті, хто виїхав за кордон, однак продовжує сплачувати тут податки. 

До аналітики Gamedev DOU потрапили компанії, які розробляють власні продукти: мобільні та вебігри, AA та AAA-проєкти; соціальні казино, тобто ігри, у яких не можна грати на реальні гроші, або ж виграти їх. Не враховувалися компанії, які займаються гемблінгом.

Найбільші ігрові компанії за кількістю спеціалістів в Україні

До списку не увійшла компанія Gunzilla Games, яка працює над кіберпанковим батлроялем Off The Grid. Ще взимку 2023-го мала в Україні 80 співробітників.

  1. Ubisoft — 750.
  2. Plarium — 718.
  3. Playtika — 628.
  4. Gameloft Ukraine — 547.
  5. Wargaming — 450.
  6. GSC Game World — 200.
  7. Bini Games — 194.
  8. QS Games — 160.
  9. 4A Games Limited — 140.
  10. AB Games — 121.
  11. RetroStyle Games — 100.
  12. Frogwares — 85.
  13. VG Entertainment — 81.
  14. Vira Games — 69.
  15. Smart Project — 68.
  16. PlayMe Studio — 65.
  17. FRAGLAB — 56.
  18. Playwing — 55.
  19. Burny Games — 52.
  20. MysteryTag — 50.
  21. Pam Pam Studio — 48.
  22. UGI STUDIO — 40.
  23. Oxiwyle — 30.
  24. Hologryph — 28.
  25. Legou Games — 28.

З дослідження випливає, що українська студія Frag Lab за весну 2024 року втратила понад 82% працівників — кількість співробітників компанії за період з лютого по червень скоротилася з 204 людей до 56.

«На превеликий жаль, Frag Lab не оминула криза, яка наразі охопила світовий геймдев, і тому нам довелось провести оптимізацію та скорочення. Фокус решти команди зараз направлений на перезапуск Shatterline. Одночасно ми призупинили Shatterline Early Access, щоб використовуючи аналітику, яку ми отримали за цей час, довести проєкт до релізу із командою, що залишилась», — зазначили у Frag Lab в коментарі Gamedev DOU.

В аналітиці відзначається, що найбільший відсоток технічних фахівців має студія Hologryph — 96%. Компанії Ubisoft і Frogwares мають по 94%.

«Найменший показник має UGI STUDIO (30%). Також варто звернути увагу на Frag Lab. По-перше, за пів року компанія зменшила кількість людей, з якими працює (з 204 до 56). По-друге, відсоток технічних спеціалістів тут теж скоротився — з 93% до 71%», — пишуть аналітики.

Більшість компаній (78%) розповіли, що випускали ігри під час повномасштабного вторгнення. Решта зазначили, що продукт знаходився, або ж знаходиться в активній стадії роботи. Лише одна компанія зупинила роботу після початку повномасштабної війни.

Нагадаємо, що в травні Ubisoft випустила f2p-шутер XDefiant, який став першою великою грою студії, у якій з’явилася українська локалізація.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
По темi
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
XDefiant стала першою грою від Ubisoft яка підтримує українську мову
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
По темi
XDefiant стала першою грою від Ubisoft, яка підтримує українську мову
Виконавчий продюсер Assassins Creed Shadows вважає що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
Виконавчий продюсер Assassin’s Creed Shadows вважає, що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
По темi
Виконавчий продюсер Assassin’s Creed Shadows вважає, що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.