🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Автовиробник Slate Auto показала конкурента Tesla Cybertruck

Компанія, яка частково фінансується Джеффом Безосом, презентувала свій перший електричний пікап. Перші автівки будуть доступні клієнтам за ціною менше ніж $20 000 до кінця 2026 року.

Залишити коментар
Автовиробник Slate Auto показала конкурента Tesla Cybertruck

Компанія, яка частково фінансується Джеффом Безосом, презентувала свій перший електричний пікап. Перші автівки будуть доступні клієнтам за ціною менше ніж $20 000 до кінця 2026 року.

Slate Auto — це автомобільний стартап заснований три роки тому. Керівники компанії планують відмовитися від використання надмірного впровадження технологій у свої автівки, щоб зробити їх більш доступними. Автомобілі підійдуть поціновувачам тактильних вражень, оскільки більшість методів керування електрокарами здійснюється за допомогою ручок і кнопок, а не сенсорних панелей. 

«Автомобільна промисловість «була настільки зосереджена на автономності та технологіях у транспортних засобах, що це призвело до того, що більшість американців просто не можуть собі цього дозволити. Але ми це змінимо», — сказав головний комерційний директор Джеремі Снайдер.

Базова версія вантажівки Slate проїжджає 240 км від акумуляторної батареї ємністю 52,7 кВт-год, яка живить один 150-кіловатний двигун на задній осі. Slate пропоную версію з більшим акумуляторним блоком, який забезпечить запас ходу близько 386 км. Авто заряджатиметься через порт Північноамериканського стандарту зарядки, який придумала Tesla і зараз використовують майже всі великі автовиробники.

Автівка оснащена 17-дюймовими колесами та півтораметровим кузовом, а її вантажність становить 635 кг з буксирною здатністю 453 кг. Попереду знаходиться багажник на 7 кубічних футів, який має злив на випадок, якщо власник захоче наповнити його льодом.

Варіант кастомізації авто на сайті 

Slate робить ставку на кастомізації автомобіля, що виділяє компанію серед конкурентів. Пікап Slate матиме 100 різних аксесуарів, які покупці можуть використовувати для персоналізації авто на свій смак. 

«Купуйте аксесуари, отримайте їх швидко доставленими та встановіть їх самостійно за допомогою простих навчальних відео в Slate U, нашому центрі контенту», — йдеться на веб-сайті. «Не хочете йти шляхом самостійного встановлення? Авторизований партнер Slate може приїхати та зробити це за вас».

На веб-сайті Slate можна онлайн спробувати різні варіанти косметизації. Покупці можуть додати екрани інформаційно-розважальної системи, динаміки, багажники на даху, кришки фар та багато іншого.

Найважливішими є опції, які дозволяють покупцям «трансформувати» пікап у просторіший позашляховик. Але це не остаточні рішення. Slate каже, що люди зможуть перетворити свій автомобіль на позашляховик і назад, якщо забажають — «сертифікація механіка не потрібна».

Нагадаємо раніше ми зробили великий матеріал про карколомну історію Tesla Motors, яка з улюбленця публіки перетворилася на посміховисько. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українці стали більше купувати електромобілі. Серед нових авто лідирують китайські BYD та спорткари ZEEKR. А що там з Tesla?
Українці стали більше купувати електромобілі. Серед нових авто лідирують китайські BYD та спорткари ZEEKR. А що там з Tesla?
По темi
Українці стали більше купувати електромобілі. Серед нових авто лідирують китайські BYD та спорткари ZEEKR. А що там з Tesla?
Tesla зазнала найбільшого падіння продажів в історії — через Маска й конкуренцію з боку китайських виробників
Tesla зазнала найбільшого падіння продажів в історії — через Маска й конкуренцію з боку китайських виробників
По темi
Tesla зазнала найбільшого падіння продажів в історії — через Маска й конкуренцію з боку китайських виробників
Один з перших інвесторів Tesla заявив що Маск повинен покинути пост CEO бо захопився політикою. З грудня компанія втратила $800 млрд вартості
Один з перших інвесторів Tesla заявив, що Маск повинен покинути пост CEO, бо захопився політикою. З грудня компанія втратила $800 млрд вартості
По темi
Один з перших інвесторів Tesla заявив, що Маск повинен покинути пост CEO, бо захопився політикою. З грудня компанія втратила $800 млрд вартості
Читайте також
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
Бізнесмен Ілон Маск написав колонку про сталу енергетику, мозкові імпланти та дослідження космосу в китайському виданні, що належить національній агенції з контролю за інтернетом та цензурою. Англійською текст переклав журналіст китайського держвидання «Сіньхуа» Янь Лю. Ми адаптували допис українською.
1 коментар
Українка стала Software QA Engineer в Tesla. Як проходила співбесіда і які умови роботи
Українка стала Software QA Engineer в Tesla. Як проходила співбесіда і які умови роботи
Українка стала Software QA Engineer в Tesla. Як проходила співбесіда і які умови роботи
Українка Вікторія Терещенко стала Software QA Engineer в Tesla. У блозі на DOU вона розповіла, як проходила співбеседу і які умови роботи в американській компанії. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.