💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
23 січня 2025, 13:54
2025-01-23
Польська гра Cyberpunk 2077 однією з перших отримала технологію NVIDIA DLSS 4. Патч на 12 ГБ уже доступний для завантаження
Студія CD Projekt Red повідомила про реліз патчу 2.21 для Cyberpunk 2077 на PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. Він містить низку виправлень для гри, але головною особливістю є додавання нового покоління технології масштабування зображення за допомогою ШІ DLSS 4 від NVIDIA.
Студія CD Projekt Red повідомила про реліз патчу 2.21 для Cyberpunk 2077 на PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. Він містить низку виправлень для гри, але головною особливістю є додавання нового покоління технології масштабування зображення за допомогою ШІ DLSS 4 від NVIDIA.
З новим патчем на PC і консолях розробники додали численні виправлення фотомоду, кастомізації транспорту, створення персонажа та багів гри.
Крім того, версія Cyberpunk 2077 на PC отримала підтримку технології DLSS 4 з функцією Multi Frame Generation для відеокарт GeForce RTX 50 Series, яка підвищує кількість кадрів за секунду завдяки використанню ШІ для генерації до трьох кадрів на один традиційно рендеринговий кадр. Multi Frame Generation буде доступна для відеокарт GeForce RTX 50 Series з 30 січня.
DLSS 4 також додає швидшу генерацію одного кадру зі зменшеним використанням пам’яті для відеокарт RTX 50 і 40 серій.
«Тепер ви можете вибрати між моделлю CNN або новою моделлю Transformer для DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution і DLAA на всіх відеокартах GeForce RTX. Нова модель Transformer покращує стабільність, освітлення та деталізацію в русі», — розповіли в CD Projekt Red.
За словами розробників, оновлення виправляє так звані «артефакти» та розмиття на ігрових екранах при використанні DLSS Ray Reconstruction. Крім того, «Генерація кадрів» у налаштуваннях графіки тепер коректно скидається після вимкнення параметра «Масштабування роздільної здатності».
Нагадаємо, що у 2023 році до Cyberpunk 2077 вийшло велике оновлення Update 2.0, яке суттєво перероблює багато аспектів гри й додає нові можливості. Для українських гравців цей апдейт став особливий тим, що додав у гру офіційну українську текстову локалізацію.
Nvidia представила DLSS 4 з технологією Multi Frame Generation, яка збільшує кількість FPS в іграх у 8 разів. Вона буде ексклюзивом нової серії відеокарт RTX 50
CEO стартапу Respeecher, який повернув голос померлого актора в Cyberpunk 2077, вважає, що ШІ краще використовувати для модифікації людських голосів, а не для їх заміни
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.