🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
27 березня 2025, 10:48
2025-03-27
«Зрештою, яка велика українська гра без кількох переносів?». Реліз SAND у ранньому доступі відклали на невизначений термін
Львівська студія Hologryph вирішила перенести вихід «галичан у космосі» у ранньому доступі Steam, який був запланований на 3 квітня. Після закритих плейтестів розробники SAND хочуть покращити оптимізацію.
Львівська студія Hologryph вирішила перенести вихід «галичан у космосі» у ранньому доступі Steam, який був запланований на 3 квітня. Після закритих плейтестів розробники SAND хочуть покращити оптимізацію.
«Після кількох насичених тижнів плейтестів ми ухвалили рішення взяти більше часу на доопрацювання SAND перед виходом у дочасному доступі. Це означає, що гра не вийде 3 квітня, а нову дату релізу ми оголосимо пізніше», — повідомили в студії.
Розробники вказали, що прагнуть використати додатковий час для розширення та покращення основного ігрового процесу. Ще один із пріоритетів — зосередження оптимізації та покращення продуктивності.
«Ми розуміємо, що це невтішна новина, але це рішення далося нам нелегко, і ми впевнені, що для нас дуже важливо забезпечити найкращі враження від гри для всіх вас, коли SAND вийде в ранньому доступі пізніше цього року», — повідомили в Hologryph.
У студії відзначили, що «хороша гра пізніше — завжди краще, ніж сира гра зараз». «Зрештою, яка велика українська гра без кількох переносів?», — запитали розробники, зробивши посилання на численні відкладення релізу S.T.A.L.K.E.R. і S.T.A.L.K.E.R. 2.
«Ми знали, що в грі є баги, і на певному етапі мали зробити вибір — або не показувати SAND на Next Fest, або втратити нашу найкращу можливість привернути увагу до проєкту. Вирішили йти до людей попри баги й намагатись усунути найкритичніші по ходу руху потяга, так би мовити», — відзначив голова студії Hologryph.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.